"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir meyve bahçesinde 56 kiraz ağacı, 49 vişne ağacı vardır. Kiraz ve vişne ağaçlarının toplamı kadar da elma ağacı olduğuna göre bu bahçede kaç ağaç vardır? sınıf defteri oku
................  beslenmek için tüm yiyeceklerden yeterince almalıyız. sınıf defteri oku
................. mevsiminde havalar soğuk olur. sınıf defteri oku
“Pisiklete binerken dikkatli olmalıyız. ” Bu tümcede hangi sözcük yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
Bu kadar heyecanlı olmasının ....................... sınavın yaklaşması. sınıf defteri oku
Aşağıdaki sözcüklerden hangisi  ad (isim) değildir ? sınıf defteri oku
Birinin kalbini kırdığımızda ............... dilemeliyiz. sınıf defteri oku
Kurban bayramı et yemek için kutlanır. sınıf defteri oku
Sınıfımızda yerlere çöp atan arkadaşlarımızı ...................  sınıf defteri oku
Yukarıdaki cümleleri olayların oluş sırasına koyarsaksıralama nasıl olur? sınıf defteri oku
Tanımadığımız insanların ................. reddedebiliriz. sınıf defteri oku
 Hakan ,13 yaşındadır. Annesi Hakan`ın yaşının 3 katından  1 yaş daha eksik yaştadır. Annesi Hakan`dan kaç yaş büyüktür? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi