"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

El parmak kemikleri kısa kemiğe örnektir. sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızın da fikirlerini söylemesine izin vermeliyiz. sınıf defteri oku
Ders çalışmak için evde uygun bir ortama ihtiyacımız vardır. sınıf defteri oku
Dini bayramlar milli birlik ve beraberliğimiz için önemlidir. sınıf defteri oku
Bayrak bağımsızlık sembolüdür. sınıf defteri oku
Herkesin fiziksel özellikleri aynıdır. sınıf defteri oku
Sınıfımın yerini tarif ederken yakınındaki yerlere göre anlatırım. sınıf defteri oku
Malzeme eksik olduğu ............  işçiler tatil etti. sınıf defteri oku
40 -  50 - ..... - 70  - 80
Yukarıda boş bırakılan yere hangi sayı yazılmalıdır? sınıf defteri oku
Yukarıdaki kelimelerin sonuna sırası ile hangi işaretler gelmelidir? sınıf defteri oku
Barınma temel ihtiyaçlarımızdan birisidir. sınıf defteri oku
Nisan, Haziran,Eylül, Kasım aylarının ortak özelliği nedir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi