"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Yukarıdaki kalemleri onluk ve birlik olarak ifade etmek isteyen Şamil aşağıdaki hangi seçeneği işaretlemelidir? sınıf defteri oku
Kurban bayramı et yemek için kutlanır. sınıf defteri oku
Sınıfımızda 16 erkek öğrenci vardır. Kızlar erkeklerden 6 kişi fazla olduğuna göre, sınıfımızda kaç kız öğrenci vardır? sınıf defteri oku
Olayların tarih sırasına göre dizilişine kronoloji denir.  sınıf defteri oku
48 doğal sayısının 7 fazlası ile 35 sayısı ile toplanırsa hangi doğal sayı bulunur? sınıf defteri oku
Belediye otobüsü ilk durakta 10, ikinci durakta 15, üçüncü durakta 25 yolcu almıştır. Otobüste üçüncü duraktan sonra toplam kaç yolcu olmuştur? sınıf defteri oku
Herkesin fiziksel özellikleri aynıdır. sınıf defteri oku
Lavaboda ......akan muslukları kapatmalıyız. sınıf defteri oku
Arkadaşımızdan silgisini isterken `Lütfen` demesek bize vermek zorundadır. sınıf defteri oku
Flüt ......... dersinde kullanılan bir araç-gereçtir. sınıf defteri oku
Çöpleri daima  .. kutusuna atarım. 
Yukarıdaki boşluğa hangi kelime gelmelidir? sınıf defteri oku
Tanımadığımız insanların ................. reddedebiliriz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.6. Teknolojik araç ve gereçleri güvenli bir şekilde kullanır.
Bilgisayar, televizyon, cep telefonu, tablet, oyun konsolu ve elektrikli ev aletleri gibi elektronik araç ve gereçlerin güvenli kullanımı üzerinde durulur. İnternet, bilgisayar oyunu ve sosyal medya gibi teknoloji bağımlılığına neden olabilecek durumlar k "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi