"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

2m 26 cm 1m 52 cm`den ne kadar fazladır? sınıf defteri oku
Farklılıklara karşı ................... olmalıyız. sınıf defteri oku
................  yön bulmada kullanılan bir araçtır. sınıf defteri oku
Vücudumuz kirlendiği için ayda bir banyo yapmalıyız. sınıf defteri oku
İstediklerimizi almak için tasarruf yapmalıyız. sınıf defteri oku
İtmek, vurmak gibi bazı davranışlar ......... olabilir. sınıf defteri oku
Zafer bayramı arkadaşlarımız ile kutladığımız özel günlerden biridir. sınıf defteri oku

Okula geliş-gidişlerden tanımadığımız insanların isteklerini yapmamalıyız.

sınıf defteri oku
Farklılıklarımız bize değer katar. sınıf defteri oku
Hastalandığım .................... ders çalışamadım. sınıf defteri oku
Atatürk  ............ ve Almanca dillerini biliyordu. sınıf defteri oku
Birbirini çok seven iki arkadaştan hangi özelliklerinin aynı olması beklenemez? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.6. Güneş, Ay, Dünya ve yıldızları gözlemler.
Güneş, Ay, Dünya ve yıldızların şekli ve büyüklüğü gibi konular üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi