"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Grup çalışmalarına başlamadan önce mutlaka plan yapmalıyız. sınıf defteri oku
Yeni Türk harflerinin kabulü ekonomik alanda bir yeniliktir. sınıf defteri oku
Bir bahçede 26, ikinci bahçede 55 ağaç vardır. İki bahçede toplam kaç ağaç olur? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi bir çift sayıdır ? sınıf defteri oku
Bir elimizde kaç parmağımız vardır? sınıf defteri oku
Komşular rahatsız oldukları ................ müziğin sesini kıstık. sınıf defteri oku
"Anne çarşıya gidelim mi ... "
Yukarıdaki cümlenin sonuna hangi seçenekteki noktalama işareti gelmelidir? sınıf defteri oku
Hangi cümledeki ses sayısı daha fazladır? sınıf defteri oku
Tarihi mekanları gezerek geleceğimizi yaşamış oluruz. sınıf defteri oku
Arkadaş seçerken saç rengine dikkat etmeliyiz. sınıf defteri oku
"BANA BİR HARF ÖĞRETENİN 40 YIL KÖLESİ OLURUM"Yularıdaki sözler kime aittir? sınıf defteri oku
aşağıdaki işlemleri yapınız.
31x21= 25x3= 32x30= sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.1. Okulda ve evde güvenlik kurallarına uyar.
Merdivenden dikkatli inip çıkma, asansörü doğru kullanma, ıslak zeminde dikkatli yürüme, sınıf içindeki camlı eşyaları (dolap, şeref köşesi vb.) dikkatli kullanma, camdan ve balkondan aşağıya sarkmama; elektrik prizleri, kablolar ve ateşle oynamama, suyu "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi