"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

"42" sayısı ............ ........ diye okuruz. sınıf defteri oku
Okul bizim ikinci yuvamızdır. sınıf defteri oku
Allah`a nasıl yaklaşırız? sınıf defteri oku
Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir ? sınıf defteri oku
"Gaste" kelimesinin doğru yazılışı ............ şeklinde olmalıdır. sınıf defteri oku
Yolun bir kenarına 12 metre arayla 60 ağaç dikilmiştir. Yolun uzunluğu kaç metredir? sınıf defteri oku
Duygu ve düşüncelerin beden dili ile anlatılması sözlü iletişimdir. sınıf defteri oku
Ben 14 yaşındayım. Annem benden 29 yaş büyük olduğuna göre ikimizin yaşlarımızın toplamı nedir? sınıf defteri oku
Aile bireyleri arasındaki benzerlikler ve farklılıklar olabilir. sınıf defteri oku
61’nin 7 katının 20 eksiği kaçtır? sınıf defteri oku
Otobüs, ata arabasına göre daha eski bir ulaşım aracıdır. sınıf defteri oku
Hepsini bir solukta okumak istiyorum. Babam "Kitap en iyi arkadaştır." diyerek bu arkadaşlarımla iyi geçinmemi istedi. Metne göre, çocuğu hiç üzmeyen nedir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.10. Sınıf içi kuralları belirleme sürecine katılır.
Sınıf eşyalarını özenli kullanma, sınıfını temiz tutma, iletişimde zamanlamaya dikkat etme ile (dinleme, söz alarak konuşma, yerinde konuşma vb.) arkadaşlarına ve arkadaşlarının eşyalarına zarar vermeme, kendisini ve çevresini temiz tutma gibi kuralların "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi