"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Doğum günleri  arkadaşlarımızla kutladığımız ....... günlerdir. sınıf defteri oku
Ailecek yapılacak bir kutlamayı hangi davranış daha çok renklendirir? sınıf defteri oku
137’nin 3 katının 264 eksiği kaçtır?  sınıf defteri oku
İlayda 11 yaşındadır. Annesi İlayda’dan 23 yaş büyüktür. Annesi kaç yaşındadır? sınıf defteri oku
Binalar yapılırken içine demirler yerleştirilir. Bu demirler binaların ayakta durmasına destek verir. sınıf defteri oku
"Sizden birinizin sırtında odun taşıması ............ daha hayırlıdır." Bu hadisi şerifte boş olan yere aşağıdakilerden hangisi gelmelidir? sınıf defteri oku
Farklı düşüncelere karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Timsah hem karada hem de suda yaşayabilir. sınıf defteri oku
Barış, aldığı 97 çizgisiz kağıdın 24 tanesine resim çizmiş. Geriye kalan kağıtlardan 49 tanesini de ağabeyi, proje ve performans ödevleri için kullanmış. Barış`ın kaç tane çizgisiz kağıdı kalmıştır? sınıf defteri oku
“ Bugün marketten ekmek aldım.” Cümlesinde hangi sözcükler ünlü (sesli) harfle başlamıştır? sınıf defteri oku
Bir hafta ...... günden oluşur. sınıf defteri oku
Vücudumuz kirlendiği için ayda bir banyo yapmalıyız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.6. Teknolojik araç ve gereçleri güvenli bir şekilde kullanır.
Bilgisayar, televizyon, cep telefonu, tablet, oyun konsolu ve elektrikli ev aletleri gibi elektronik araç ve gereçlerin güvenli kullanımı üzerinde durulur. İnternet, bilgisayar oyunu ve sosyal medya gibi teknoloji bağımlılığına neden olabilecek durumlar k "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi