"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Kişisel bakımımızı yaparken ............... yardım almalıyız. sınıf defteri oku
Banyo yaparken büyüklerimizden yardım almamıza gerek yoktur. sınıf defteri oku
Farklılıklara karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Ailecek yapılacak bir kutlamayı hangi davranış daha çok renklendirir? sınıf defteri oku
Canlıların temel ihtiyaçlarından biri eğitimdir. sınıf defteri oku
Atatürk derslerine   ........ ve düzenli çalışarak başarılı olmuştur. sınıf defteri oku
Okulumuzun bahçesine geçen yıl 3 deste, bu yıl 18 tane fidan diktik. Bahçeye son iki yılda diktiğimiz fidanların toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
 "Çocuklar ip ........."
cümlesinde boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi yazılabilir? sınıf defteri oku
Artacak çikolatayı da kendisine ayırmayı düşünen İrem bu durumda her bir arkadaşına kaç çikolata vermiş ve kendisine kaç çikolata ayırmış olur? sınıf defteri oku
Sol kolumuz doğuyu gösteriyorsa ön tarafımız güneyi gösterir. sınıf defteri oku
Spor yapma, televizyon izleme, müzik dinleme insanların .............. ihtiyaçlarındandır. sınıf defteri oku
Yandaki harfi simetrik olarak iki parçaya ayırabilmek için hangi seçenekteki gibi kesmeliyiz? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi