"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir kolide toplam 20 yumurta vardır. Yusuf 6 koli yumurta almıştır. Yusuf`un aldığı yumurtaların 8 tanesi kırık çıkmıştır. Toplam kaç tane sağlam yumurta vardır? sınıf defteri oku
Banyo yaparken büyüklerimizden yardım almamıza gerek yoktur. sınıf defteri oku
Fatma’nın 12 tane fındığı vardı. 7 tanede kardeşi verdi. Fatma’nın kaç fındığı oldu?  sınıf defteri oku
Tren ...... giden bir ulaşım aracıdır. sınıf defteri oku
Araç-gereçlerimi en sevdiğim ders göre hazırlarım. sınıf defteri oku
Farklılıklara ............. göstermeliyiz. sınıf defteri oku
Müslümanların kıblesi aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Nisan, Haziran,Eylül, Kasım aylarının ortak özelliği nedir? sınıf defteri oku
Kazara bizi yere düşüren arkadaşlarımıza karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Kulüp çalışmaları için kararları öğrencilerin kendileri alırlar. sınıf defteri oku
Bütün insanlar birbirinden farklıdırlar. sınıf defteri oku
Okul bizim ikinci yuvamızdır. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi