"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Hangisi sadaka-i cariye (sevabı bitmeyen sadaka) değildir? sınıf defteri oku
Bir minibüste 24 yolcu vardır. Bu yolculardan 6 tanesi 1. durakta indi. İkinci durakta 9 yolcu indi, 5 yolcu bindi. Minibüsteki yolcu sayısı kaçtır? sınıf defteri oku
Malzeme eksik olduğu ............  işçiler tatil etti. sınıf defteri oku
 Bugünün işini ………………… bırakma. sınıf defteri oku
İletişim kurarken aşağıdakilerden hangisini yapmalıyız? sınıf defteri oku
Okul kurallarına uymadığınızda ortaya çıkabilcek beş sorunu çözümüyle birlikte yazınız  sınıf defteri oku
Kurban bayramı et yemek için kutlanır. sınıf defteri oku
Bir kasap 20 kg. dana eti, 29 kg. koyun eti saymıştır. Kasap toplam kaç kg et satmıştır? sınıf defteri oku
Suat 1 m 42 cm , Mehmet ise 1 m 18 cm boyundadır. Mehmet Suat’ tan kaç cm kısadır? sınıf defteri oku
Müzeler bilim, sanat eserlerinin toplandığı, korunduğu ve sergilendiği yerlerdir. sınıf defteri oku
Cetvel-pergel-iletki gibi ders araç-gereçlerini Türkçe dersinde kullanırız. sınıf defteri oku
Hasta olan birisine `Rica ederim.` deriz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde güvenlik kurallarına uyar.
Servis araçlarında uyulması gereken temel kurallar, yaya geçidi, kaldırım ve yolların kullanımı ile tanıdığı ve tanımadığı kimselerle iletişimde nelere dikkat etmesi gerektiği konuları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi