"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Müzelerdeki eserler ................ ortak malıdır. sınıf defteri oku
Bugün nasıl hissetiğinizi beş kurallı ve düzgün cümeyle anlatın.

sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi, dış temizlik çeşitlerinden birisi değildir? sınıf defteri oku
Bir çiftlikte 27 tavuk, 48 keçi, 54 koyun vardır. Bu çiftlikteki hayvanların ayaklarının toplamı kaçtır?  sınıf defteri oku
Atatürk ilk öğrenimine ....... mektebinde başlamıştır. sınıf defteri oku
Cümlesinde boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisini yazabiliriz? sınıf defteri oku
İskeleti oluşturan set yapıya kemik denir. sınıf defteri oku
Bitkilerin yaşayabilmesi için hava, güneş ve suya ihtiyacı vardır. sınıf defteri oku
Topluma hizmet eden insanların ............. öğrenmek bize değer katar. sınıf defteri oku
420 torba kömürün 20 torbasını koşmuşuna veren Cafer Amca’ ya kaç torba kömür kalır? sınıf defteri oku
Konuşurken ....... sesle konuşmamalıyız. sınıf defteri oku
Zor günlerimizde sıkıntı çekmemek için ................ yapmalıyız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.5. Temizlik kurallarına dikkat ederek kendisi için yiyecek hazırlar.
Kesici alet, ocak ve fırın kullanmadan hazırlayabileceği yiyecekler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi