"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

İki basamaklı en küçük doğal sayının 27 fazlası kaçtır?  sınıf defteri oku
68’in 7 katı ile 87’nin 8 katının farkı kaçtır?  sınıf defteri oku
Göz rengimiz, saç rengimiz ve boyumuzun uzunluğu ....................  özelliğimizdir. sınıf defteri oku
İnsanlar, olaylar karşısında farklı duygular yaşayabilirler. sınıf defteri oku
Bir günde 15 sayfa kitap okuyan Mehmet bir haftada kaç sayfa kitap okur? sınıf defteri oku
Tekrarlayan trafik cezalarım o kadar çoğalmıştıki yetkililer para cezasıyla beni yola getiremeyeceğini anladıklarından ehliyetimi bir süreliğine almışlardı. Bu süre içinde araba kullanmam kesinlikle yasaktı.
 Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir sınıf defteri oku
Uyluk kemiği vücudumuzdaki en ............... kemiğimizdir. sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelimelerden hangisi hangisi doğru yazılmıştır? sınıf defteri oku
Dini bayramlarımız .......... bayramı ve ........... bayramıdır. sınıf defteri oku
Ailede herkesin kendine göre bir görevi vardır. sınıf defteri oku
Evimizin yerini tarif ederken market, okul gibi bilinen yerlerden faydalanabiliriz. sınıf defteri oku
Kalem ya da silgimizi izinsiz alan arkadaşlarımızı uyarmalıyız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi