"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Okula geç gelip, okuldan erken gidebiliriz. sınıf defteri oku
Sözlük ve imla kılavuzunu kaynak kitap olarak kullanamayız. sınıf defteri oku
Bütün insanlar birbirinden farklıdırlar. sınıf defteri oku
Seval önce 200, sonra 100, daha sonra da 300 TL’ sini harcamıştır. Seval toplam kaç TL harcamıştır? sınıf defteri oku
Farklılıklara karşı ................... olmalıyız. sınıf defteri oku
Sınıfımızın yerini .......... çizerek gösterebiliriz. sınıf defteri oku
Aşağıdaki sözcüklerden hangisi yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
Kantinde satılan yiyeceklerin ...... tüketim tarihine mutlaka bakmalıyız. sınıf defteri oku
Bir kümeste 9 tavuk ve 5 ördek vardır. Kümesteki hayvanların ayakları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Okulumuzdaki 450 öğrenciden 300 tanesi bahçeye çıkmıştır. Bahçeye çıkmayan öğrenci kaç kişidir? sınıf defteri oku
Karınca yuvalarının ağız kısmı .............. yönünü gösterir. sınıf defteri oku
Mehmet 12 yaşındadır. Kardeşi Oğuz, Mehmet`den 6 yaş büyüktür. Oğuz kaç yaşındadır?  sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi