"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

Temmuz Ayı Belirli Günve Haftalar

İçerikler ve Sorular

"vurdumduymaz" kelimesinin anlamı aşağıdakilerden hangisidir ? sınıf defteri oku
Hangi cümledeki ses sayısı daha fazladır? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi tarihi bir yapı değildir? sınıf defteri oku
Olaylar karşısındaki duygularımız olumlu yada olumsuz olabilir. sınıf defteri oku
"Şamil amca bana araba aldı." Cümlesi kaç heceden oluşmuştur? sınıf defteri oku
Söz anneme verdim ben yukarıdaki cümlenin düzenli ve kurallı olan hali aşağıdakierden hangisidir ? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi, dış temizlik çeşitlerinden birisi değildir? sınıf defteri oku
Yukarıdaki çarpma işleminde soru işareti yerine hangi sayı gelmelidir?
sınıf defteri oku
Sınıfımızın yerini .......... çizerek gösterebiliriz. sınıf defteri oku
Bir topluluk önünde konuşurken ne gibi davranışlarda bulunmalı yada bulunmamalıyız. sınıf defteri oku
48 doğal sayısının 7 fazlası ile 35 sayısı ile toplanırsa hangi doğal sayı bulunur? sınıf defteri oku
Sebze ve meyveler hastalıklardan korunmamızı sağlar. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.11. Okul kurallarına uyar.
Merdiven iniş çıkış kurallarına uyma, pencereden aşağıya sarkmama, kablo ve prizlere dokunmama, okul eşyalarını özenli kullanma; sınıf, koridor, okul bahçesi, tuvaletler ve yemekhaneyi temiz tutma, çöp kovasını kullanma ve gerekli durumlarda sıraya girme "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi