"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Derslerde başarılı olmak için derse ................. gelmeliyiz. sınıf defteri oku
Farklılıklara ............. göstermeliyiz. sınıf defteri oku
Dini bayramlarda aile büyüklerimizi ziyaret etmeliyiz. sınıf defteri oku
Aşağıdaki işlemleri işlem yapmadan aklınızda yapınız.
34+41
13+22
12+57
sınıf defteri oku
 "Çocuklar ip ........."
cümlesinde boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi yazılabilir? sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelimelerden hangisi ünlü harf ile bitmiştir? sınıf defteri oku
Bir yarışmada kazanan kendini mutlu hissederken, kaybedenler üzülebilirler. sınıf defteri oku
Okul bizim ikinci yuvamızdır. sınıf defteri oku
Bitkilerin büyümesi için suya, güneşe ve havaya ihtiyaçları vardır. sınıf defteri oku
Canlıların temel ihtiyaçlarından biri eğitimdir. sınıf defteri oku
Farz olan oruç hangi ayda tutulur? sınıf defteri oku
"Otobüs yolculuklarında nelere dikkat etmeliyiz" cümlesinin sonuna hangi noktalama işareti gelmelidir ? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi