"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Gözlerimizin rengini anne - babamızla .......... olabilir. sınıf defteri oku
Kuzey, güney, doğu ve batı ........  yönlerdir. sınıf defteri oku
Okulumuzdaki 450 öğrenciden 300 tanesi bahçeye çıkmıştır. Bahçeye çıkmayan öğrenci kaç kişidir? sınıf defteri oku
Hayalinizdeki evi çiziniz ve tanıtınız. sınıf defteri oku
Ev bizim için ............ bir yaşam alanıdır. sınıf defteri oku
İslam dininin temel kaynakları hangi şıkta doğru olarak verilmiştir? sınıf defteri oku
Olaylar karşısındaki duygularımız olumlu yada olumsuz olabilir. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi duygu değildir? sınıf defteri oku
Ali kitabının 63 sayfasını sabah 20 sayfasını akşam okumuştur. Ali’ bir gün boyunca kaç sayfa kitap okumuştur? sınıf defteri oku
Her evde o eve ait belirli .............. vardır. sınıf defteri oku
Öfkelendiğimizde hep sağlıklı düşünürüz. sınıf defteri oku
Ayşe 16 yaşında, ablası ise Ayşe’den 4 yaş büyüktür. Annenin yaşı ise ablanın yaşının 2 katından 6 eksiktir. Annenin yaşı kaçtır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.5. Atatürk?ün hayatını bilir.
Görsel ve işitsel materyallerle Atatürk?ün doğum yeri, anne ve babasının adı, ölüm yeri ve Anıtkabir üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi