"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Aşağıdakilerden hangisi trafik işaret ve levhalarına uymamızın sebeplerinden değildir? sınıf defteri oku
İlayda 11 yaşındadır. Annesi İlayda’dan 23 yaş büyüktür. Annesi kaç yaşındadır? sınıf defteri oku
"Yusuf okula koş." cümlesinde tek heceli kelime hangisidir? sınıf defteri oku
Allahu Tealanın kaç ismi vardır? sınıf defteri oku
"Temizlik imandandır." sözü kime aittir? sınıf defteri oku
Atatürk sırası ile `Mahalle Mektebi , Şemsi Efendi İlkokulu, Askeri Rüştiye` ye gitmiştir. sınıf defteri oku
Otoparka sabah 82 araç ve öğleden sonra 57 araç park etmiş. Bu otoparka bir günde kaç tane araç park etmiştir? sınıf defteri oku
Bahçemizde 18 kiraz ağacı, 16 elma ağacı vardır. Bahçemizdeki ağaç sayısı kaçtır? sınıf defteri oku
İyi bir dinleyici konuşmacının sözünü kesmez. sınıf defteri oku
Sınıfta koşarken kazara çarptığımız arkadaşımızdan ............. sınıf defteri oku
Önemli tarih olaylarının zamana göre sıralanmasına .............. denir. sınıf defteri oku
Hızlı okuma duygusal bir özelliğimizdir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde güvenlik kurallarına uyar.
Servis araçlarında uyulması gereken temel kurallar, yaya geçidi, kaldırım ve yolların kullanımı ile tanıdığı ve tanımadığı kimselerle iletişimde nelere dikkat etmesi gerektiği konuları üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi