"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

"Anaktar" kelimesinin doğru yazılışı ............ gibi olmalıdır. sınıf defteri oku

Yurt dışında çalışan babasını bir aydır görmeyen Şamil’in yaşadığı duygu ne olabilir?

sınıf defteri oku
Olaylar karşısındaki duygularımız olumlu yada olumsuz olabilir. sınıf defteri oku
Cumhuriyet, halk egemenliğine dayanan bir yönetim şeklidir. sınıf defteri oku
Duygu ve düşüncelerimizi başkasına aktarmaya .............  denir. sınıf defteri oku
Paragrafta konu edilen ibadet hangisidir? sınıf defteri oku
Oyun oynarken kaza olursa ilk önce nöbetçi öğretmene haber vermeliyiz. sınıf defteri oku
Bir bölme işleminde bölen 8, bölüm 18 ve kalan 2 olduğuma göre bölünen sayı kaçtır? sınıf defteri oku
...................... kendi besinlerini kendileri yaparlar. sınıf defteri oku
Marketten 16 tane sakız, sakızlardan 8 eksik şeker aldım. Sakız ve şekerlerin toplamından 4 eksik gofret aldım. Kaç tane gofret aldım? sınıf defteri oku
İki gün sonra doğum gününü kutlayacak olan Didar’ın doğum gününe kaç saat kalmıştır? sınıf defteri oku
9 sayısının 4 katının 3 eksiği kaçtır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi