"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Beraber işbirliği içinde çalışmak bize .............. tasarrufu ve kolaylık sağlar. sınıf defteri oku
Bütün meslekler hayatımızı .............. için vardır. sınıf defteri oku
Bir müzeyi, Eylül ayında 347, Ekim ayında ise 351 kişi ziyaret etmiştir. Bu müzeyi toplam kişi ziyaret etmiştir? sınıf defteri oku
18 tane yumurtanın 4 tanesiyle omlet yaptık. 9 tanesiyle de kek yaptık. Kaç tane yumurta kaldı? sınıf defteri oku
Vücudumuz kirlendiği için ayda bir banyo yapmalıyız. sınıf defteri oku
Aşağıdaki sözcüklerden hangisi  ad (isim) değildir ? sınıf defteri oku
Yemeklerden sonra ve akşam yatmadan önce dişlerimizi fırçalarız.
sınıf defteri oku
Yüksek merdivenlerden atlama oyunu eğlenceli ve zevkli bir oyundur. sınıf defteri oku
221+138=?
Yukarıdaki işlemin sonucu aşağıdakilerden hangisidir ?
sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızdan bir eşya isterken ........... ifadelerini kullanmalıyız. sınıf defteri oku
Günde bir deste gazete satan satıcı, bir haftada kaç gazete satar? sınıf defteri oku
Müzelerdeki eşyaları istersek satın alabiliriz sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.8. Mevsimlere göre doğada meydana gelen değişiklikleri kavrar.
Mevsimlere göre doğadaki değişiklikler ile bu değişikliklerin bitkiler, hayvanlar ve insanlar üzerindeki etkilerinin neler olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.6. Güneş, Ay, Dünya ve yıldızları gözlemler.
Güneş, Ay, Dünya ve yıldızların şekli ve büyüklüğü gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi