"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Üzgün bir kişinin karşısında gülersek ona saygı göstermiş oluruz. sınıf defteri oku
Topluma hizmet eden insanların ............. öğrenmek bize değer katar. sınıf defteri oku
Bir öğrenci 850 Kuruşunun 370 Kuruşunu harcamıştır. Geriye kaç parası kalır? sınıf defteri oku
Babamızın çocuk iken oynadığı birçok oyun artık oynanmıyor. sınıf defteri oku
Bir sorunla karşılaştığımızda ümitsizliğe kapılmalıyız. sınıf defteri oku
Kutup yıldızı ........... yönünü gösterir. sınıf defteri oku
Sözlük ve imla kılavuzunu kaynak kitap olarak kullanamayız. sınıf defteri oku
Günde bir deste gazete satan satıcı, bir haftada kaç gazete satar? sınıf defteri oku
Kafatası kemikleri ile kol kemikleri birbirine benzer. sınıf defteri oku
Ders çalışmak için evde uygun bir ortama ihtiyacımız vardır. sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi namazın dışındaki farzlardan değildir? sınıf defteri oku
Ailecek yapılacak bir kutlamayı hangi davranış daha çok renklendirir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.11. Okul kurallarına uyar.
Merdiven iniş çıkış kurallarına uyma, pencereden aşağıya sarkmama, kablo ve prizlere dokunmama, okul eşyalarını özenli kullanma; sınıf, koridor, okul bahçesi, tuvaletler ve yemekhaneyi temiz tutma, çöp kovasını kullanma ve gerekli durumlarda sıraya girme "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde güvenlik kurallarına uyar.
Servis araçlarında uyulması gereken temel kurallar, yaya geçidi, kaldırım ve yolların kullanımı ile tanıdığı ve tanımadığı kimselerle iletişimde nelere dikkat etmesi gerektiği konuları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi