"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Her evde o eve ait belirli .............. vardır. sınıf defteri oku
4 metrelik yolun 1 metre 50 santimetresini yürüdüm.Geriye kaç santimetrelik yolum kaldı? sınıf defteri oku
Bir çiftlikte 9 inek,6 koyun,25 tavuk vardır.Bu hayvanların  ayak sayıları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Kazara bizi yere düşüren arkadaşlarımıza karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Farklılıklarımız bize değer katar. sınıf defteri oku
Marketten 16 tane sakız, sakızlardan 8 eksik şeker aldım. Sakız ve şekerlerin toplamından 4 eksik gofret aldım. Kaç tane gofret aldım? sınıf defteri oku
Bahçeye 11 tane karanfil, 9 tane lale, karanfillerden 4 eksik papatya diktik. Bahçeye toplam kaç çiçek ektik? sınıf defteri oku
Müze ve tarihi mekanlar eğitim için kullanılacak yerlerdir. sınıf defteri oku
Ben 14 yaşındayım. Annem benden 29 yaş büyük olduğuna göre ikimizin yaşlarımızın toplamı nedir? sınıf defteri oku
"Yusuf okula koş." cümlesinde tek heceli kelime hangisidir? sınıf defteri oku
 "Uzaktaki ev ........ görünüyordu."
Cümlede boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisini yazabiliriz? sınıf defteri oku
Anne, baba ve çocuklardan oluşan aileye çekirdek aile denir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi