"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

İskeletin bir görevi de iç organlarımızı korumaktır. sınıf defteri oku
Şamil arkadaşı ile konuşurken nereye bakmalıdır? sınıf defteri oku
Yeni Türk harflerinin kabulü ekonomik alanda bir yeniliktir. sınıf defteri oku
İnsanlar, olaylar karşısında farklı duygular yaşayabilirler. sınıf defteri oku
Kantin ile sınıfımızın arası 36 adımdır. Teneffüste kantine gidip gelirsem kaç adım yürümüş olurum? sınıf defteri oku
Okul çıkışı arkadaşlarımızla oyun oynamak için öğretmenimizden izin almalıyız. sınıf defteri oku
Bir sorunla karşılaştığımızda ümitsizliğe kapılmalıyız. sınıf defteri oku
Leman okula giderken yolda tanımadığı bir  adam ona ben seni okula götürebilirim diyor Leman nasıl cevap vermeli ? sınıf defteri oku
Trafik kuralları bizim  .............  ve mal güvenliğimiz içindir. sınıf defteri oku
sınıf defteri oku
Mehmet pazardan 3 kilogram elma, elmanın 2 katı kadar portakal, portakalın yarısı kadar da üzüm aldı. Mehmet toplam kaç kilogram meyve almıştır? sınıf defteri oku
Ders kitaplarını kaynak kitap olarak kullanırız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi