"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Ömer 18 yaşında, Canan ise 16 yaşındadır. İkisinin 3 yıl sonraki yaşlarının toplamı kaç olur? sınıf defteri oku
Ünsüz (sessiz) harfler ....... tanedir. sınıf defteri oku

Yurt dışında çalışan babasını bir aydır görmeyen Şamil’in yaşadığı duygu ne olabilir?

sınıf defteri oku
Öğretmenimiz bize söz hakkı vermese de cevabı bildiğimiz soruları cevaplayabiliriz. sınıf defteri oku
İletişim kurarken aşağıdakilerden hangisini yapmalıyız? sınıf defteri oku
Kantinde satılan yiyeceklerin ...... tüketim tarihine mutlaka bakmalıyız. sınıf defteri oku
Aşağıdaki  hangi kelimede  büyük ünlü uyumu kuralı  vardır? sınıf defteri oku
Güneş dünyanın uydusudur. sınıf defteri oku
Bir kümeste 9 tavuk ve 5 ördek vardır. Kümesteki hayvanların ayakları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Şimdi oynadığımız oyunlar babamızın çocukken oynadığı oyunlar ile aynıdır. sınıf defteri oku
Hz Muhammedin Medine`de yaptığı ilk şey nedir? sınıf defteri oku
Aşağıdaki karşılaştırmaların doğrumu yanlış mı olduğunu yazınız.
429>451
sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi