"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

................. mevsiminde havalar soğuk olur. sınıf defteri oku
Bir çiftlikte 27 tavuk, 48 keçi, 54 koyun vardır. Bu çiftlikteki hayvanların ayaklarının toplamı kaçtır?  sınıf defteri oku
Kimlik belgemizde aşağıdakilerden hangisi yer almaz? sınıf defteri oku
Sözlük kelimelerin ............. bulabileceğimiz bir kaynaktır. sınıf defteri oku
Anne ya da babamızın telefon numarasını ezbere bilmeliyiz. sınıf defteri oku
Allah’ü Teala’nın sonsuz ve sınırsız olan aynı zamanda her şeyi kuşatan iradesine ne ad verilir? sınıf defteri oku
Ali kitabının 63 sayfasını sabah 20 sayfasını akşam okumuştur. Ali’ bir gün boyunca kaç sayfa kitap okumuştur? sınıf defteri oku
Eş görevli kelimeleri birbirinden ayırmak için ............. işareti kullanırız. sınıf defteri oku
 309-281-169-411 Sayıların büyükten küçüğe sıralandığı şkkı bulunuz ? sınıf defteri oku
1-Çantayı hazırlamak
2- Ders çalışmak
3- Ders programına bakmak

Yukarıdakileri oluş sırasına göre dizersek sıralama nasıl olur? sınıf defteri oku
Marketten aldığımız yiyeceklerde ..... belgesi olması zorunludur. sınıf defteri oku
Spor yapma, televizyon izleme, müzik dinleme insanların .............. ihtiyaçlarındandır. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.8. Mevsimlere göre doğada meydana gelen değişiklikleri kavrar.
Mevsimlere göre doğadaki değişiklikler ile bu değişikliklerin bitkiler, hayvanlar ve insanlar üzerindeki etkilerinin neler olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi