"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Güvenliğimizi sağlayan meslek grubuna .............. denir. sınıf defteri oku
Yukarıdaki pastaların kaç tane olduğunu sayan Şamil hangi sayıyı defterine yazar? sınıf defteri oku
Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir ? sınıf defteri oku
61’nin 7 katının 20 eksiği kaçtır? sınıf defteri oku
Hayalinizdeki evi çiziniz ve tanıtınız. sınıf defteri oku
“ Bugün marketten ekmek aldım.” Cümlesinde hangi sözcükler ünlü (sesli) harfle başlamıştır? sınıf defteri oku
Bir minibüste 24 yolcu vardır. Bu yolculardan 6 tanesi 1. durakta indi. İkinci durakta 9 yolcu indi, 5 yolcu bindi. Minibüsteki yolcu sayısı kaçtır? sınıf defteri oku
Hangi cümledeki ses sayısı daha fazladır? sınıf defteri oku
Haftada 8 litre süt içen bir bebek, 4 haftada kaç litre süt içer? sınıf defteri oku
Babamızın çocuk iken oynadığı birçok oyun artık oynanmıyor. sınıf defteri oku
Bir topluluk önünde konuşurken ne gibi davranışlarda bulunmalı yada bulunmamalıyız. sınıf defteri oku
23 Nisan Ulusal Egemenlik ve Çocuk bayramı için ........... süsleriz. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.6. Güneş, Ay, Dünya ve yıldızları gözlemler.
Güneş, Ay, Dünya ve yıldızların şekli ve büyüklüğü gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.10. Sınıf içi kuralları belirleme sürecine katılır.
Sınıf eşyalarını özenli kullanma, sınıfını temiz tutma, iletişimde zamanlamaya dikkat etme ile (dinleme, söz alarak konuşma, yerinde konuşma vb.) arkadaşlarına ve arkadaşlarının eşyalarına zarar vermeme, kendisini ve çevresini temiz tutma gibi kuralların "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi