"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Yukarıdaki çalışmanın yapılabilmesi için aşağıdakilerden hangisi gereklidir? sınıf defteri oku
Arkadaşımızın konuşması bitmeden bizde konuşabiliriz. sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızda emanet aldığımız kalemini işimiz bitince ....... vermeliyiz. sınıf defteri oku
Fiziksel görünüşü farklı olan öğrenciler farklı sınıflarda okurlar. sınıf defteri oku
Dedelerin saçlarının beyazlaşması zihinsel bir değişikliktir. sınıf defteri oku
"Gaste" kelimesinin doğru yazılışı ............ şeklinde olmalıdır. sınıf defteri oku
Bilinçli bir tüketici alacağı ürünün ..................  damgasına bakar. sınıf defteri oku
Bütün işlerimize ne ile başlamalıyız? sınıf defteri oku
Dünyanın güneş etrafında dönmesi sonucunda ............ oluşur. sınıf defteri oku
Gemi havada giden bir ulaşım aracıdır. sınıf defteri oku
aşağıdaki işlemleri yapınız.
31x21= 25x3= 32x30= sınıf defteri oku
Aşağıdaki karşılaştırmaların doğrumu yanlış mı olduğunu yazınız.
429>451
sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi