"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Kimlik belgemizde aşağıdakilerden hangisi yer almaz? sınıf defteri oku
Ali Selimler`in evi ile postahane arası 2 kilometredir. Postahaneye gitmek isteyen Ali ve Selim yolun 480 metresini arkadaşının bisikletiyle gitmiştir. Postahaneye ulaşmak için daha kaç metre yol gitmelidir? sınıf defteri oku
Hac ibadeti yapılışı yönünden nasıl bir ibadettir? sınıf defteri oku
Bir öğrenci “ 125 – 608 – 100 – 325 – 98 “ sayıları arasından iki sayı seçip toplama yaparak en büyük sonuca ulaşmak istiyor. Bu öğrenciye yardımcı olur musunuz? sınıf defteri oku
Sınıfımızdaki basketbol çalışmalarına katılan erkek öğrencilerin sayısı, kız öğrencilerin sayısından 6 eksiktir. Basketbol çalışmalarına katılan kız öğrencilerimiz 28 kişidir. Sınıfımızın mevcudu 62 olduğuna göre, sınıfımızda basketbol çalışmalarına .... sınıf defteri oku
Bir çiftlikte 62 koyun, 30 inek ve 48 tane keçi vardır. Bu çiftlikte kaç tane hayvan vardır? sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızla benzer ve ............ özelliklerimiz vardır. sınıf defteri oku
Canlıların temel ihtiyaçlarından biri eğitimdir. sınıf defteri oku
................  beslenmek için tüm yiyeceklerden yeterince almalıyız. sınıf defteri oku
"Elif kahvaltıda yumurta yedi." cümlesinde kaç tane ünlü ( sesli) harf vardır? sınıf defteri oku
Atatürk sırası ile `Mahalle Mektebi , Şemsi Efendi İlkokulu, Askeri Rüştiye` ye gitmiştir. sınıf defteri oku
Kur`an-ı Kerim hangi peygambere inmiştir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.2. Sağlığını korumak için alması gereken önlemleri fark eder.
Kişisel temizliğini yapma, mevsime uygun giyinme, meyve ve sebzeleri tüketmeden önce yıkama, spor yapma, bulaşıcı hastalıklardan korunma yolları, akılcı ilaç kullanımı, diş hekimine ve doktora gitmenin gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.2. Yakın çevresinde bulunan bitkileri gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan bahçe bitkileri, yabani bitkiler ve ağaçlar, bitkilerin zaman içinde nasıl değiştiği (bitkilerin büyümesi, yapraklarını dökmesi ve açması ile çiçek açması vb.) gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi