"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Babamızın çocuk iken oynadığı birçok oyun artık oynanmıyor. sınıf defteri oku
Atatürk  ............ ve Almanca dillerini biliyordu. sınıf defteri oku
..................     .........................   okulların açıldığı ilk hafta kutlanır. sınıf defteri oku
İslam dininin temel kaynakları hangi şıkta doğru olarak verilmiştir? sınıf defteri oku
................  beslenmek için tüm yiyeceklerden yeterince almalıyız. sınıf defteri oku
Bir sınıfta 14 kız öğrenci vardır. Erkek öğrencilerin sayısı ile kızlardan 4 fazladır. Bu sınıfta kaç öğrenci vardır? sınıf defteri oku
Genellikle akşamları kitap okuyor. Yukarıdaki altı çizili kelime yerine aşağıdakilerden hangisi yazılırsa anlamı değişmez? sınıf defteri oku
Öğretmenimiz bize söz hakkı vermese de cevabı bildiğimiz soruları cevaplayabiliriz. sınıf defteri oku
Bir ailenin elektrik faturası 48 TL, su faturası 54 TL, telefon faturası da 26 TL gelmiştir. Buna göre, bu aile faturalar için toplam kaç TL ödeyecektir? sınıf defteri oku
Kıyamet günü insanların dünyada işledikleri sevap ve günahların manevi bir terazi ile tartılması anlamına gelen dini terim aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Cümlesinde boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisini yazabiliriz? sınıf defteri oku
Fırınlar beslenme ihtiyacımızdan meydana çıkmıştır. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.10. Sınıf içi kuralları belirleme sürecine katılır.
Sınıf eşyalarını özenli kullanma, sınıfını temiz tutma, iletişimde zamanlamaya dikkat etme ile (dinleme, söz alarak konuşma, yerinde konuşma vb.) arkadaşlarına ve arkadaşlarının eşyalarına zarar vermeme, kendisini ve çevresini temiz tutma gibi kuralların "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi