Şubat ayına ait belirli gün ve haftalar |
19 Şubat :Milli Eğitim Vakfı Kuruluş Günü
28 Şubat :Sivil Savunma Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
19. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.2.10. Metinler arası karşılaştırma yapar.
|
T4.2.10. Metinler arası karşılaştırma yapar.
|
4. Hz. Muhammed?in çocukluk ve gençlik yıllarındaki erdemli davranışlarından örnekler verir.
|
4. Hz. Muhammed?in çocukluk ve gençlik yıllarındaki erdemli davranışlarından örnekler verir.
|
B.5. Dinlediği müziklerdeki gürlük değişikliklerini fark eder.
|
1. Olasılık belirten kelimeleri uygun cümlelerde kullanır.
|
||
Telling the time, days and dates
|
Telling the time, days and dates
|
4.3.7.1. Günlük yaşamda karşılaştığı karışımların ayrıştırılmasında kullanılabilecek yöntemlere karar verir ve test eder.
|
4.3.7.1. Günlük yaşamda karşılaştığı karışımların ayrıştırılmasında kullanılabilecek yöntemlere karar verir ve test eder.
|
Y4.3.6. Adaletin ya da eşitliğin sağlandığı/sağlanamadığı durumları karşılaştırır.
|
Y4.3.6. Adaletin ya da eşitliğin sağlandığı/sağlanamadığı durumları karşılaştırır.
|
||
1. Olasılık belirten kelimeleri uygun cümlelerde kullanır.
|
1.Payı ve paydası en çok iki basamaklı doğal sayı olan kesirleri, kesrin birimlerinden elde ederek isimlendirir.
|
T4.2.10. Metinler arası karşılaştırma yapar.
|
T4.2.10. Metinler arası karşılaştırma yapar.
|
SB.4.4.5. Teknolojik ürünleri kendisine, başkalarına ve doğaya zarar vermeden kullanır.
|
SB.4.4.5. Teknolojik ürünleri kendisine, başkalarına ve doğaya zarar vermeden kullanır.
|
||
T4.2.10. Metinler arası karşılaştırma yapar.
|
T4.2.10. Metinler arası karşılaştırma yapar.
|
SB.4.4.5. Teknolojik ürünleri kendisine, başkalarına ve doğaya zarar vermeden kullanır.
|
TG.4.1.13. Trafikte karşılaşabileceği tehlikelere karşı alınması gereken önlemleri nedenleriyle açıklar.
|
4.3.8.1. Karışımları ayırmayı, ülke ekonomisine katkısı ve kaynakların etkili kullanımı bakımından tartışır.
|
2. Üç boyutlu eserlere, farklı yönlerden bakıldığında değişik görünümleri olduğunu fark eder(G.S.K.).
|
||
2. Paydası bir basamaklı olan kesirleri sayı doğrusunda gösterir.
|
2. Paydası bir basamaklı olan kesirleri sayı doğrusunda gösterir.
|
T4.2.11. Hikâyenin anlatıcısını belirler.
|
T4.2.11. Hikâyenin anlatıcısını belirler.
|
O.4.2.2.1. Fiziksel uygunluğunu geliştirecek uygun programlar tasarlar.
|
O.4.2.2.1. Fiziksel uygunluğunu geliştirecek uygun programlar tasarlar.
|