Ocak ayına ait belirli gün ve haftalar |
7-13 Ocak :Verem Haftası
Ocak 2. haftası :Enerji Tasarrufu Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
18. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.2.8. Okuduğu metindeki sözcük ve sözcük gruplarının cümle içinde kazandığı anlamı fark eder.
|
T4.2.8. Okuduğu metindeki sözcük ve sözcük gruplarının cümle içinde kazandığı anlamı fark eder.
|
3. Hz. Muhammed?in doğumu, çocukluk ve gençlik yılları hakkında bilgi sahibi olur.
|
3. Hz. Muhammed?in doğumu, çocukluk ve gençlik yılları hakkında bilgi sahibi olur.
|
B.4. Öğrendiği seslerin temel özelliklerini ayırt eder.
|
3. En çok üç basamaklı iki doğal sayının farkını tahmin eder, tahminini işlemi yaparak kontrol eder.
|
||
Making simple inquiries
|
Making simple inquiries
|
4.3.7.1. Günlük yaşamda karşılaştığı karışımların ayrıştırılmasında kullanılabilecek yöntemlere karar verir ve test eder.
|
4.3.7.1. Günlük yaşamda karşılaştığı karışımların ayrıştırılmasında kullanılabilecek yöntemlere karar verir ve test eder.
|
Y4.3.6. Adaletin ya da eşitliğin sağlandığı/sağlanamadığı durumları karşılaştırır.
|
Y4.3.6. Adaletin ya da eşitliğin sağlandığı/sağlanamadığı durumları karşılaştırır.
|
||
3. En çok üç basamaklı iki doğal sayının farkını tahmin eder, tahminini işlemi yaparak kontrol eder.
|
1. Olasılık belirten kelimeleri uygun cümlelerde kullanır.
|
T4.2.9. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
T4.2.9. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
SB.4.4.4. Çevresindeki ihtiyaçlardan yola çıkarak kendine özgü ürünler tasarlamaya yönelik fikirler geliştirir.
|
SB.4.4.4. Çevresindeki ihtiyaçlardan yola çıkarak kendine özgü ürünler tasarlamaya yönelik fikirler geliştirir.
|
||
T4.2.9. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
T4.2.9. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
SB.4.4.4. Çevresindeki ihtiyaçlardan yola çıkarak kendine özgü ürünler tasarlamaya yönelik fikirler geliştirir.
|
TG.4.1.12. Trafikte karşılaşılabilecek tehlikelere örnekler verir.
|
4.3.7.1. Günlük yaşamda karşılaştığı karışımların ayrıştırılmasında kullanılabilecek yöntemlere karar verir ve test eder.
|
13. Duygu, düşünce ve izlenimlerini çeşitli görsel sanat teknikleriyle ifade eder (G.S.B.).
|
||
1. Olasılık belirten kelimeleri uygun cümlelerde kullanır.
|
1. Olasılık belirten kelimeleri uygun cümlelerde kullanır.
|
T4.2.9. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
T4.2.9. Hikâye, drama veya şiirde bölüm, sahne veya dörtlük gibi terimleri kullanarak bir sonraki kısmın bir önceki üzerine nasıl kurgulandığını belirtir.
|
O.4.2.1.2. Fiziksel uygunluğunu geliştirmek için hazırladığı programları uygular..
|
O.4.2.1.2. Fiziksel uygunluğunu geliştirmek için hazırladığı programları uygular..
|