Şubat ayına ait belirli gün ve haftalar |
19 Şubat :Milli Eğitim Vakfı Kuruluş Günü
28 Şubat :Sivil Savunma Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
20. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.2.11. Hikâyenin anlatıcısını belirler.
|
T4.2.11. Hikâyenin anlatıcısını belirler.
|
5. Hz. Muhammed?in çocukluk ve gençlik yıllarındaki davranışlarını kendi hayatı ile ilişkilendirir.
|
5. Hz. Muhammed?in çocukluk ve gençlik yıllarındaki davranışlarını kendi hayatı ile ilişkilendirir.
|
C.1. Dinlediği müziklerle ilgili duygu ve düşüncelerini ifade eder.
|
3.Kesirleri karşılaştırır.
|
||
Making simple inquiries
|
Making simple inquiries
|
4.3.8.1. Karışımları ayırmayı, ülke ekonomisine katkısı ve kaynakların etkili kullanımı bakımından tartışır.
|
4.3.8.1. Karışımları ayırmayı, ülke ekonomisine katkısı ve kaynakların etkili kullanımı bakımından tartışır.
|
Y4.4.1. İnsanlar arasındaki anlaşmazlıkların nedenlerini açıklar.
|
Y4.4.1. İnsanlar arasındaki anlaşmazlıkların nedenlerini açıklar.
|
||
3.Kesirleri karşılaştırır.
|
4.Eşit paydalı en çok dört kesri, büyükten küçüğe veya küçükten büyüğe doğru sıralar.
|
T4.2.11. Hikâyenin anlatıcısını belirler.
|
T4.2.11. Hikâyenin anlatıcısını belirler.
|
SB.4.4.5. Teknolojik ürünleri kendisine, başkalarına ve doğaya zarar vermeden kullanır.
|
SB.4.5.1. İstek ve ihtiyaçlarını ayırt ederek ikisi arasında bilinçli seçimler yapar.
|
||
T4.2.12. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
T4.2.12. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
SB.4.5.1. İstek ve ihtiyaçlarını ayırt ederek ikisi arasında bilinçli seçimler yapar.
|
TG.4.1.13. Trafikte karşılaşabileceği tehlikelere karşı alınması gereken önlemleri nedenleriyle açıklar.
|
4.4.1.1. Geçmişten günümüze kullanılan aydınlatma araçlarını karşılaştırır ve teknolojinin aydınlatma araçlarının gelişimine olan katkısını fark eder.
|
13. Duygu, düşünce ve izlenimlerini çeşitli görsel sanat teknikleriyle ifade eder (G.S.B.).
|
||
5.Payları eşit, paydaları birbirinden farklı en çok dört kesri, büyükten küçüğe veya küçükten büyüğe doğru sıralar.
|
5.Payları eşit, paydaları birbirinden farklı en çok dört kesri, büyükten küçüğe veya küçükten büyüğe doğru sıralar.
|
T4.2.12. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
T4.2.12. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
O.4.2.2.1. Fiziksel uygunluğunu geliştirecek uygun programlar tasarlar.
|
O.4.2.2.1. Fiziksel uygunluğunu geliştirecek uygun programlar tasarlar.
|