Kasım ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-4 Kasım :Kızılay Haftası
2-8 Kasım :Lösemili Çocuklar Haftası
3-9 Kasım :Organ Bağışı ve Nakli Haftası
Kasım 2. haftası :Dünya Çocuk Kitapları Haftası
10 Kasım :Atatürkün Ölüm Yıldönümü
10-16 Kasım :Atatürk Haftası
20 Kasım :Çocuk Hakları Günü
22-27 Kasım :Ağız ve Diş Sağlığı Haftası
24 Kasım :Öğretmenler Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
10. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
T4.1.8. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
T4.1.8. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
3. Beden ve giyim temizliğine özen gösterir.
|
3. Beden ve giyim temizliğine özen gösterir.
|
A.6. Belirli gün ve haftalarla ilgili müzikleri anlamlarına uygun söyler.
|
1. Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer ve kurar.
|
||
Making simple requests
|
Making simple requests
|
4.2.2.1. Mıknatısın ne olduğunu ve kutuplarını bilir.
|
4.2.2.1. Mıknatısın ne olduğunu ve kutuplarını bilir.
|
Y4.2.5. Hak ve özgürlüklerin ihlal edildiği veya kısıtlandığı durumları örneklendirerek bunların çözümüne ilişkin sorumluluk üstlenir.
|
Y4.2.5. Hak ve özgürlüklerin ihlal edildiği veya kısıtlandığı durumları örneklendirerek bunların çözümüne ilişkin sorumluluk üstlenir.
|
||
1. Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer ve kurar.
|
1. Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer ve kurar.
|
T4.1.8. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
T4.1.8. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
SB.4.3.2. Günlük yaşamında kullandığı mekânların krokisini çizer.
|
SB.4.3.2. Günlük yaşamında kullandığı mekânların krokisini çizer.
|
||
T4.1.8. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
T4.1.8. Dinlediklerini zihninde canlandırarak olayın nasıl gelişeceğini ve sonucunu tahmin eder.
|
SB.4.3.2. Günlük yaşamında kullandığı mekânların krokisini çizer.
|
TG.4.1.7. Ulaşım araçlarını çeşitli özellikleri açısından karşılaştırır.
|
4.2.2.2. Mıknatısın etki ettiği maddeleri deney yaparak keşfeder.
|
8. Çevresindeki örneklerden yola çıkarak merkezî ve simetrik dengeyi fark eder(G.S.B.).
|
||
1.Çarpımı en çok beş basamaklı doğal sayı olacak şekilde, iki doğal sayıyla çarpma işlemini yapar.
|
1.Çarpımı en çok beş basamaklı doğal sayı olacak şekilde, iki doğal sayıyla çarpma işlemini yapar.
|
T4.1.9. Dinledikleri/izledikleriyle ilgili çıkarımlar yapar.
|
T4.1.9. Dinledikleri/izledikleriyle ilgili çıkarımlar yapar.
|
O.4.1.2.2. Oynadığı oyunların içindeki hareket becerilerini tanımlar.
|
O.4.1.2.3. Oyun ve fiziki etkinliklerde kendisinin ve arkadaşlarının performanslarını değerlendirir.
|