Kasım ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-4 Kasım :Kızılay Haftası
2-8 Kasım :Lösemili Çocuklar Haftası
3-9 Kasım :Organ Bağışı ve Nakli Haftası
Kasım 2. haftası :Dünya Çocuk Kitapları Haftası
10 Kasım :Atatürkün Ölüm Yıldönümü
10-16 Kasım :Atatürk Haftası
20 Kasım :Çocuk Hakları Günü
22-27 Kasım :Ağız ve Diş Sağlığı Haftası
24 Kasım :Öğretmenler Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
10. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Tüketici olarak sahip olduğu hakları bilir ve bilinçli tüketici davranışları sergiler.
|
T.3.1.7. Dinlediklerinde/izlediklerinde gerçek unsurları ve hayal unsurlarını ayırt eder.
|
T3.1.8. Verilen yönergeleri takip eder ve uygular.
|
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer ve kurar.
|
Doğal sayılarla toplama işlemini gerektiren problemleri çözer ve kurar.
|
Basit kurallı oyunları artan bir doğrulukla oynar.
|
||
Nasıl daha iyi öğrendiğini açıklayarak kendisine uygun öğrenme tekniklerini seçer ve kullanır.
|
T3.1.8. Verilen yönergeleri takip eder ve uygular.
|
T3.1.8. Verilen yönergeleri takip eder ve uygular.
|
1000?den küçük iki doğal sayıyı karşılaştırır ve aralarındaki ilişkiyi sembol kullanarak belirtir.
|
1000?den küçük iki doğal sayıyı karşılaştırır ve aralarındaki ilişkiyi sembol kullanarak belirtir.
|
Basit kurallı oyunları artan bir doğrulukla oynar.
|
||
T3.1.8. Verilen yönergeleri takip eder ve uygular.
|
T3.1.8. Verilen yönergeleri takip eder ve uygular.
|
1000?den küçük en çok beş doğal sayıyı, büyükten küçüğe veya küçükten büyüğe doğru sembol kullanarak sıralar.
|
Müzikteki uzun ve kısa ses sürelerini fark eder.
|
2.Bitkisinin nasıl yetiştirildiğini öğrenir,bakım sorumluluğunu üstlenir,sınıfta sular,belli zamanlarda okula getirir.
|
Basit kurallı oyunları artan bir doğrulukla oynar.
|
||
Yönergeleri takip ederek okuldaki bilgi teknolojilerinden yararlanır
|
F.3.3.2.3. Günlük yaşamda hareketli cisimlerin sebep olabileceği tehlikeleri tartışır.
|
F.3.3.2.3. Günlük yaşamda hareketli cisimlerin sebep olabileceği tehlikeleri tartışır.
|
8. Çalışmalarında çizgi, renk, biçim ve leke ilişkilerini kullanır (G.S.B.).
|
1.Oylama sonucu karar verilen türküyü dinler.
|
Basit kurallı oyunları artan bir doğrulukla oynar.
|
||
F.3.3.2.3. Günlük yaşamda hareketli cisimlerin sebep olabileceği tehlikeleri tartışır.
|
T3.1.8. Verilen yönergeleri takip eder ve uygular.
|
T3.1.8. Verilen yönergeleri takip eder ve uygular.
|
Making simple inquiries
|
Making simple inquiries
|
Basit kurallı oyunları artan bir doğrulukla oynar.
|