Mart ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-7 Mart :Deprem Haftası
1-7 Mart :Yeşilay Haftası
15-21 Mart :Tüketiciyi Koruma Haftası
8 Mart :Dünya Kadınlar Günü
8-14 Mart :Bilim ve Teknoloji Haftası
14 Mart :Tıp Bayramı
18 Mart :Çanakkale Zaferi
18 Mart :Şehitler Günü
18-24 Mart :Yaşlılar Haftası
21 Mart :Türk Dünyası ve Toplulukları Haftası
21-26 Mart :Orman Haftası
22 Mart :Dünya Su Günü
27 Mart :Dünya Tiyatrolar Günü
Mart 4. haftası :Kütüphaneler Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
23. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Çevresini gözlemleyerek hangi iletişim türlerinin kullanıldığını araştırır.
|
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
|
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
|
Çarpımları 1000?den küçük olacak şekilde en çok üç basamaklı iki doğal sayıyla çarpma işlemi yapar.
|
Çarpımları 1000?den küçük olacak şekilde en çok üç basamaklı iki doğal sayıyla çarpma işlemi yapar.
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|
||
Çevresini gözlemleyerek hangi iletişim türlerinin kullanıldığını araştırır.
|
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
|
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
|
Kilogramın ve gramın kullanıldığı yerleri belirtir.
|
Kilogramın ve gramın kullanıldığı yerleri belirtir.
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|
||
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
Kilogram ve gramla ilgili problemleri çözer ve kurar.
|
Ezgi denemeleri yapar.
|
1. Evde beğenerek oynadığı oyunları okulda getirir
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|
||
Ailede kararlar alınırken görüş bildirir ve kendisinin üstlenebileceği görevlerle ilgili yeni fikirler üreterek bunları uygular.
|
F.3.5.4.2. İşitme duyusunu kullanarak ses kaynağının yaklaşıp uzaklaşması ve ses kaynağının yeri hakkında çıkarımlarda bulunur.
|
F.3.5.4.3. Çevresindeki ses kaynaklarını doğal ve yapay ses kaynakları şeklinde sınıflandırır.
|
2. Beğenilerdeki farklılığa saygı duyar (G.S.K.).
|
2.Sınıfça oyun seçkisi oylamasına katılır ve seçilen oyunu oynar.
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|
||
F.3.5.4.3. Çevresindeki ses kaynaklarını doğal ve yapay ses kaynakları şeklinde sınıflandırır.
|
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
Making simple inquiries
|
Making simple inquiries
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|