Mart ayına ait belirli gün ve haftalar

1-7 Mart :Deprem Haftası
1-7 Mart :Yeşilay Haftası
14 Mart :Tıp Bayramı
18 Mart :Şehitler Günü
18-24 Mart :Yaşlılar Haftası
21-26 Mart :Orman Haftası
22 Mart :Dünya Su Günü
Mart 4. haftası :Kütüphaneler Haftası

Önceki Hafta Sonraki Hafta

23. Hafta

Sınıf Defteri İndir
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı

1.Ders

2.Ders

3.Ders

4.Ders

5.Ders

6.Ders

3.3.2025
Çevresini gözlemleyerek hangi iletişim türlerinin kullanıldığını araştırır.
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
Çarpımları 1000?den küçük olacak şekilde en çok üç basamaklı iki doğal sayıyla çarpma işlemi yapar.
Çarpımları 1000?den küçük olacak şekilde en çok üç basamaklı iki doğal sayıyla çarpma işlemi yapar.
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
4.3.2025
Çevresini gözlemleyerek hangi iletişim türlerinin kullanıldığını araştırır.
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
Kilogramın ve gramın kullanıldığı yerleri belirtir.
Kilogramın ve gramın kullanıldığı yerleri belirtir.
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
5.3.2025
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
Kilogram ve gramla ilgili problemleri çözer ve kurar.
Ezgi denemeleri yapar.
1. Evde beğenerek oynadığı oyunları okulda getirir
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
6.3.2025
Ailede kararlar alınırken görüş bildirir ve kendisinin üstlenebileceği görevlerle ilgili yeni fikirler üreterek bunları uygular.
F.3.5.4.2. İşitme duyusunu kullanarak ses kaynağının yaklaşıp uzaklaşması ve ses kaynağının yeri hakkında çıkarımlarda bulunur.
F.3.5.4.3. Çevresindeki ses kaynaklarını doğal ve yapay ses kaynakları şeklinde sınıflandırır.
2. Beğenilerdeki farklılığa saygı duyar (G.S.K.).
2.Sınıfça oyun seçkisi oylamasına katılır ve seçilen oyunu oynar.
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
7.3.2025
F.3.5.4.3. Çevresindeki ses kaynaklarını doğal ve yapay ses kaynakları şeklinde sınıflandırır.
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
Making simple inquiries
Making simple inquiries
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.