Mart ayına ait belirli gün ve haftalar |
1-7 Mart :Deprem Haftası
1-7 Mart :Yeşilay Haftası
15-21 Mart :Tüketiciyi Koruma Haftası
8 Mart :Dünya Kadınlar Günü
8-14 Mart :Bilim ve Teknoloji Haftası
14 Mart :Tıp Bayramı
18 Mart :Çanakkale Zaferi
18 Mart :Şehitler Günü
18-24 Mart :Yaşlılar Haftası
21 Mart :Türk Dünyası ve Toplulukları Haftası
21-26 Mart :Orman Haftası
22 Mart :Dünya Su Günü
27 Mart :Dünya Tiyatrolar Günü
Mart 4. haftası :Kütüphaneler Haftası
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
24. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Aile içinde görev dağılımının adil olup olmadığını sorgular.
|
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
Kilogram ve gramla ilgili problemleri çözer ve kurar.
|
En çok iki basamaklı doğal sayıları 10 ile; bir basamaklı doğal sayıları 100 ile kısa yoldan çarpar.
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|
||
Yapacağı işleri öncelik ve önem sırasına koyarak günlük ve haftalık çalışma planları yapar, yaptığı planlara uyar.
|
T3.2.10. Metindeki olayları sırasına göre açıklar.
|
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
|
En çok iki basamaklı doğal sayıları 10 ile; bir basamaklı doğal sayıları 100 ile kısa yoldan çarpar.
|
En çok iki basamaklı doğal sayıları 10 ile; bir basamaklı doğal sayıları 100 ile kısa yoldan çarpar.
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|
||
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
|
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
|
Metre ve santimetre arasındaki ilişkiyi açıklar.
|
Ezgi denemeleri yapar.
|
2.Sınıfça oyun seçkisi oylamasına katılır ve seçilen oyunu oynar.
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|
||
Yemek, uyku, ders çalışma ve oyun saatlerine uymanın kişisel başarı ve başarısızlıkla ilişkisini araştırır.
|
F.3.6.1.1. Çevresindeki örnekleri kullanarak varlıkları canlı ve cansız olarak sınıflandırır.
|
F.3.6.1.1. Çevresindeki örnekleri kullanarak varlıkları canlı ve cansız olarak sınıflandırır.
|
2. Beğenilerdeki farklılığa saygı duyar (G.S.K).
|
1. Dikkat yeteneğini arttırır.
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|
||
F.3.6.1.1. Çevresindeki örnekleri kullanarak varlıkları canlı ve cansız olarak sınıflandırır.
|
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
|
T3.2.11. Metindeki işlemin veya yönergenin basamaklarını sıralar.
|
Talking about locations of things
|
Talking about locations of things
|
Oyun ve fiziki etkinlikler öncesinde, sırasında ve sonrasında beslenmenin nasıl olması gerektiğini açıklar.
|