Şubat ayına ait belirli gün ve haftalar |
19 Şubat :Milli Eğitim Vakfı Kuruluş Günü
28 Şubat :Sivil Savunma Günü
|
Önceki Hafta | Sonraki Hafta | ||||||
22. Hafta |
|||||||
2024-2025 Eğitim - Öğretim Yılı | |||||||
1.Ders |
2.Ders |
3.Ders |
4.Ders |
5.Ders |
6.Ders |
||
Kendi ailesi ile başka aileleri karşılaştırarak, aile yapılarının farklı olabileceğini keşfeder.
|
T3.2.8. Hikâye edici, bilgilendirici ve şiir gibi metinleri ayırt eder.
|
T3.2.8. Hikâye edici, bilgilendirici ve şiir gibi metinleri ayırt eder.
|
Eldeli çarpma işlemini yapar, eldenin ne anlama geldiğini açıklar.
|
Çarpımları 1000?den küçük olacak şekilde en çok üç basamaklı iki doğal sayıyla çarpma işlemi yapar.
|
Sağlıkla ilgili fiziksel uygunluğu geliştiren ilkeleri açıklar
|
||
Farklı sosyal ve ekonomik gruplara mensup kişilerin bakış açılarının farklı olabileceğini kabul ederek bu kişilere ön yargısız davranır.
|
T3.2.8. Hikâye edici, bilgilendirici ve şiir gibi metinleri ayırt eder.
|
T3.2.8. Hikâye edici, bilgilendirici ve şiir gibi metinleri ayırt eder.
|
Çarpımları 1000?den küçük olacak şekilde en çok üç basamaklı iki doğal sayıyla çarpma işlemi yapar.
|
Çarpımları 1000?den küçük olacak şekilde en çok üç basamaklı iki doğal sayıyla çarpma işlemi yapar.
|
Sağlıkla ilgili fiziksel uygunluğu geliştiren ilkeleri açıklar
|
||
T3.2.8. Hikâye edici, bilgilendirici ve şiir gibi metinleri ayırt eder.
|
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
|
Çarpımları 1000?den küçük olacak şekilde en çok üç basamaklı iki doğal sayıyla çarpma işlemi yapar.
|
Müziklerde yer alan farklı ezgi cümlelerini dansa dönüştürür.
|
2.Çözümünü bulamadığ sorularda grup arkadaşlarının bilgisine başvurur.
|
Sağlıkla ilgili fiziksel uygunluğu geliştiren ilkeleri açıklar
|
||
Aile içinde ortaya çıkabilecek anlaşmazlıkları çözmek için, sorun çözme becerisini kullanır.
|
F.3.5.4.1. Her sesin bir kaynağı olduğu ve sesin her yöne yayıldığı sonucunu çıkarır.
|
F.3.5.4.1. Her sesin bir kaynağı olduğu ve sesin her yöne yayıldığı sonucunu çıkarır.
|
1. Güzel bulduğu nesne ve varlıklarla ilgili görsel tasarımlar yapar (G.S.K.).
|
3.Düşünme ve araştırma yeteneğini geliştirir.
|
Sağlıkla ilgili fiziksel uygunluğu geliştiren ilkeleri açıklar
|
||
F.3.5.4.2. İşitme duyusunu kullanarak ses kaynağının yaklaşıp uzaklaşması ve ses kaynağının yeri hakkında çıkarımlarda bulunur.
|
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
|
T3.2.9. Metindeki kahramanların olaylara/konuya bakış açılarını belirler ve kendi bakış açısını ifade eder.
|
Apologizing Describing places
|
Apologizing Describing places
|
Sağlıkla ilgili fiziksel uygunluğu geliştiren ilkeleri açıklar
|