"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Yukarıdaki metinde verilmek istenen istenen mesaj nedir ve hangi yöntemle aktarılmıştır ? sınıf defteri oku
Evimiz sokağın mahalle başındaydı.
Yukarıdaki cümlede anlamı bozan kelime hangisidir ?
sınıf defteri oku
Beş vakit namaz aşağıdaki mübarek gecelerden hangisinde farz kılınmıştır? sınıf defteri oku
İstediklerimizi alabilmek için birikim yapmalıyız. sınıf defteri oku
Dedelerin saçlarının beyazlaşması zihinsel bir değişikliktir. sınıf defteri oku
Zafer bayramı arkadaşlarımız ile kutladığımız özel günlerden biridir. sınıf defteri oku
aşağıdaki işlemleri yapınız.
31x21= 25x3= 32x30= sınıf defteri oku
Dinlenmenin en iyi yolu uyumaktır. sınıf defteri oku
Arkadaş seçerken saç rengine dikkat etmeliyiz. sınıf defteri oku
Yukarıdaki eşleştirmeden hangisi yanlıştır? sınıf defteri oku
Evimizin yerinin tarifi adresimiz değildir. sınıf defteri oku
"bozuldu" kelimesi aşağıdaki cümlelerden hangisinde verilen boşluğa getirilemez? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.3. Sağlığı için yararlı yiyecek ve içecekleri seçer.
Dengeli beslenme için tüketmemiz gereken temel bitkisel ve hayvansal besinler vurgulanır. Dengeli beslenirken yiyecek ayırt etmeme, kaynağı belli olmayan gıdalar ile açıkta ve/veya sokakta satılan gıdalar, gazlı içecekler vb. tüketiminin sağlığa zararları ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi