"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Çevrenin korunması ve gelecek nesillere aktarılması bir   ............  görevidir. sınıf defteri oku
"18" Yandaki sayı on sekiz diye okunur. sınıf defteri oku
Hızlı okuma duygusal bir özelliğimizdir. sınıf defteri oku
Kışın gündüzler uzun olur. sınıf defteri oku
Bir arkadaşımıza cevap verirken başımızı yukarıya doğru kaldırmayı ........ anlamına kullanırız. sınıf defteri oku
Yönler  ........... göre belirlenir. sınıf defteri oku
İnsanlar kendilerini evlerinde ............. hissederler. sınıf defteri oku
Küçüklerimize sevgi ile, büyüklerimize saygı ile yaklaşmalıyız. sınıf defteri oku
Uyluk kemiği kolumuzdadır. sınıf defteri oku
Kabir hayatında insanları sorgulamakla, onlara belli sorular sormakla görevli olan melekler aşağıdakilerden hangileridir? sınıf defteri oku
Grup çalışmalarında yapılacak işleri paylaşmak bize zaman kazandırır. sınıf defteri oku
Beni dünyaya getiren kişi ............... sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi