"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Birbirini çok seven iki arkadaştan hangi özelliklerinin aynı olması beklenemez? sınıf defteri oku
Marketten 16 tane sakız, sakızlardan 8 eksik şeker aldım. Sakız ve şekerlerin toplamından 4 eksik gofret aldım. Kaç tane gofret aldım? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi trafik işaret ve levhalarına uymamızın sebeplerinden değildir? sınıf defteri oku
İki gün sonra doğum gününü kutlayacak olan Didar’ın doğum gününe kaç saat kalmıştır? sınıf defteri oku
"Temizlik imandandır." sözü kime aittir? sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelimelerden hangisi hangisi doğru yazılmıştır? sınıf defteri oku
Cumhuriyet, halk egemenliğine dayanan bir yönetim şeklidir. sınıf defteri oku
Her ailenin kendine ......... kuralları vardır. sınıf defteri oku
Okula geliş-gidişlerde yolun.... tarafından gitmeliyiz. sınıf defteri oku
Beni dünyaya getiren kişi ............... sınıf defteri oku
Yukarıda verilen örüntüde soru işareti (?) yerine aşağıdakilerden hangisi gelmelidir ? sınıf defteri oku
Seda’nın boyu 1 m 24 cm, Asiyenur ’un boyu 1 m 26 cm ‘dir. İkisinin boyları toplamı kaçtır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

“ HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.6.1. Yakın çevresinde bulunan hayvanları gözlemler.
Yakın çevresinde bulunan hayvanlar (balıklar, kuşlar, sürüngenler, böcekler ve evcil hayvanlar vb.), bu hayvanların nelerle beslendikleri ve nerede barındıkları üzerinde durulurken gerekli güvenlik önlemleri alınır. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

“ HB.1.3.2. Sağlığını korumak için alması gereken önlemleri fark eder.
Kişisel temizliğini yapma, mevsime uygun giyinme, meyve ve sebzeleri tüketmeden önce yıkama, spor yapma, bulaşıcı hastalıklardan korunma yolları, akılcı ilaç kullanımı, diş hekimine ve doktora gitmenin gerekliliği üzerinde durulur. ”

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi