"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Yukarıdaki kısa hikayeyi dramatize ediniz. sınıf defteri oku
Telefon, televizyon, koltuk canlıdır. sınıf defteri oku
Yanlı davranışlar arkadaşlığı ..................  etkiler. sınıf defteri oku
Hasta olan arkadaşlarımızı ziyaret ederek onlara moral vermeliyiz. sınıf defteri oku
El parmak kemikleri kısa kemiğe örnektir. sınıf defteri oku
48’in 9 katı ile 84’un 5 katının farkı kaçtır? sınıf defteri oku
Kişisel bakımımızı yaparken ............... yardım almalıyız. sınıf defteri oku
`Günaydın, iyi günler, teşekkür ederim` gibi ifadelere nezaket ifadesi denir. sınıf defteri oku
"Okulda kırk kız öğrenci var"
Cümlesinde hangi kelime sıfat görevindedir? sınıf defteri oku
Tatil planlarını anne-babamızın işlerine ve çocukların okul dönemlerine göre yapmalıyız. sınıf defteri oku
Birbirini çok seven iki arkadaştan hangi özelliklerinin aynı olması beklenemez? sınıf defteri oku
Beslenme alışkanlığımız ............ olması hastalanmamıza sebep olabilir. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.11. Okul kurallarına uyar.
Merdiven iniş çıkış kurallarına uyma, pencereden aşağıya sarkmama, kablo ve prizlere dokunmama, okul eşyalarını özenli kullanma; sınıf, koridor, okul bahçesi, tuvaletler ve yemekhaneyi temiz tutma, çöp kovasını kullanma ve gerekli durumlarda sıraya girme "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi