"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Olaylar karşısındaki duygularımız olumlu yada olumsuz olabilir. sınıf defteri oku
El parmak kemikleri kısa kemiğe örnektir. sınıf defteri oku
"18" Yandaki sayı on sekiz diye okunur. sınıf defteri oku
Gemi havada giden bir ulaşım aracıdır. sınıf defteri oku
Güzel bir hediye aldığımız zaman seviniriz. sınıf defteri oku
Evimizin adresini bilmemiz gerekli değildir. sınıf defteri oku
Aşağıdaki kelime çiftlerinden hangisi  zıt  anlamlıdır ? sınıf defteri oku
Ömer 18 yaşında, Canan ise 16 yaşındadır. İkisinin 3 yıl sonraki yaşlarının toplamı kaç olur? sınıf defteri oku
Ayşe’nin 5 tane kalemi vardı. Annesi 4 kalem daha hediye etti. Ayşe’nin kaç kalemi oldu? < sınıf defteri oku
“ Bugün marketten ekmek aldım.” Cümlesinde hangi sözcükler ünlü (sesli) harfle başlamıştır? sınıf defteri oku
 Dolaptaki 16 litre sütün 6 litresini içersek geriye kaç litre süt kalır? sınıf defteri oku
Aşağıdakilerden hangisi trafik işaret ve levhalarına uymamızın sebeplerinden değildir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi