"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Yeni Türk harflerinin kabulü ekonomik alanda bir yeniliktir. sınıf defteri oku
Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir ? sınıf defteri oku
Evde bize düşen ........... ve sorumluluklarımızı yerine getirmeliyiz. sınıf defteri oku
İlköğretim haftası kasım ayında kutlanır. sınıf defteri oku
Yukarıdaki metinde verilmek istenen istenen mesaj nedir ve hangi yöntemle aktarılmıştır ? sınıf defteri oku
2 saatte 120 sayfa kitap okuyan babam, çeyrek saatte kaç sayfa kitap okur? sınıf defteri oku
İlgi ve yetenekler kişiden kişiye değişir. sınıf defteri oku
Yukarıdakilerden hangileri doğrudur? sınıf defteri oku
Farklı düşüncelere karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Bir çıkarma işleminde fark 1937, eksilen 4721`tır. Çıkan sayı kaçtır? sınıf defteri oku
Cetvel-pergel-iletki gibi ders araç-gereçlerini Matemetik dersinde kullanırız. sınıf defteri oku

diyerek tüm insanlara kucak açan ünlü düşünürümüz kimdir? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.4. Çevresindeki kişilerle iletişim kurarken güvenlik kurallarını uygular.
İnsanlarla iletişim kurarken kişisel haklarını ihlal eden herhangi bir öneriyle karşılaştığında etkili reddetme davranışı sergilenmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi