"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Öğrencilerden hangisi söyledikleri cümlelerde zıt anlamlı kelime kullanmamıştır? sınıf defteri oku
Haftada 8 litre süt içen bir bebek, 4 haftada kaç litre süt içer? sınıf defteri oku
Hızlı okuma duygusal bir özelliğimizdir. sınıf defteri oku
Yolcu  ve yük taşımaya yarayan araçlara ............... araçları denir. sınıf defteri oku
Bahçeye 11 tane karanfil, 9 tane lale, karanfillerden 4 eksik papatya diktik. Bahçeye toplam kaç çiçek ektik? sınıf defteri oku
Eren 5 tane ceviz yedi. Ahmet de Erenden 3 tane fazla yedi.tabakta 8 tane ceviz kaldığına göre başlangıçta tabakta kaç tane ceviz vardı? sınıf defteri oku
Farklılıklara karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Küçüklerimize sevgi ile, büyüklerimize saygı ile yaklaşmalıyız. sınıf defteri oku
Ders zili çalınca sıramıza oturup öğretmeni beklemeliyiz. sınıf defteri oku
Anne, baba ve çocuklardan oluşan aileye çekirdek aile denir. sınıf defteri oku
...... dünyanın uydusu olan gök cismidir. sınıf defteri oku
Aile bireylerinin yerine getirmesi gereken sorumlulukarı yerine getirmezse ortaya çıkabilecek sorunları yazınız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.12. Okulda iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Öğretmeni, arkadaşları ve okul çalışanları ile ilişkilerinde ?teşekkür ederim, merhaba, günaydın, iyi günler, hoşça kal, lütfen, özür dilerim, rica ederim? gibi nezaket ifadelerinin kullanılmasının gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi