"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

 Bugünün işini ………………… bırakma. sınıf defteri oku
" Mert konuşmayı çok seviyor. Beni ve arkadaşlarımı hiç dinlemiyor. "
Yukarıda anlatılanlara göre Mert`in yaptığı hata nedir?
sınıf defteri oku
Müze ve tarihi mekanlar eğitim için kullanılacak yerlerdir. sınıf defteri oku
Kesici, patlayıcı ve yanıcı maddelerden ............ durmalıyız. sınıf defteri oku
Hangisi düzlem küpün açılımıdır? sınıf defteri oku
Kantin ile sınıfımızın arası 36 adımdır. Teneffüste kantine gidip gelirsem kaç adım yürümüş olurum? sınıf defteri oku
Kalem ya da silgimizi izinsiz alan arkadaşlarımızı uyarmalıyız. sınıf defteri oku
"Hasta olan tanıdıklarımızı ....................  etmeye özen göstermeliyiz."
yukarıda boş bırakılan yere aşağıdakilerden hangisi gelmelidir.
sınıf defteri oku
Resmi ve samimi olmak üzere iki iletişim biçimi vardır. sınıf defteri oku
Güvenliğimizi sağlayan meslek grubuna .............. denir. sınıf defteri oku
Dini bayramlarda aile büyüklerimizi ziyaret etmeliyiz. sınıf defteri oku
"Şamil amca bana araba aldı." Cümlesi kaç heceden oluşmuştur? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.6. Güneş, Ay, Dünya ve yıldızları gözlemler.
Güneş, Ay, Dünya ve yıldızların şekli ve büyüklüğü gibi konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.7. Okulunun bölümlerini tanır.
Öğrencilere okulun bölümleri gezdirilerek idari kısım, öğretmenler odası, rehberlik servisi, kantin, kütüphane, spor salonu, lavabo ve okulda bulunan diğer birimler tanıtılır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.5. Acil durumlarda yardım almak için arayacağı kurumların telefon numaralarını bilir.
Gereksiz ihbarda bulunmanın sakıncaları vurgulanarak itfaiye 110, ambulans 112, polis imdat 155, jandarma 156 ve orman yangını 177 vb. kurumlar ve telefon numaraları ele alınır. Telefon numaraları tek tek rakamlar hâlinde (1 -5-5) kodlanarak öğretilir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.8. Mevsimlere göre doğada meydana gelen değişiklikleri kavrar.
Mevsimlere göre doğadaki değişiklikler ile bu değişikliklerin bitkiler, hayvanlar ve insanlar üzerindeki etkilerinin neler olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi