"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Yemeklerden sonra ve akşam yatmadan önce dişlerimizi fırçalarız.
sınıf defteri oku
"Soğuk hava sizi hasta eder."
Bu cümlede varlığın özelliğini hangi kelime belirtir? sınıf defteri oku
Fatma’nın 12 tane fındığı vardı. 7 tanede kardeşi verdi. Fatma’nın kaç fındığı oldu?  sınıf defteri oku
Üç kardeşin yaşlarının toplamı 21 dir.Ali 5 yaşında, Soner 7 yaşında olduğuna göre Ayşe nin yaşı kaçtır? sınıf defteri oku
Hızlı okuma duygusal bir özelliğimizdir. sınıf defteri oku
Kuzey, güney, doğu ve batı ........  yönlerdir. sınıf defteri oku
Müze ve tarihi mekanlarda gereksiz eşyalar vardır. sınıf defteri oku
Haftada 8 litre süt içen bir bebek, 4 haftada kaç litre süt içer? sınıf defteri oku
İnsanların sevap ve günahlarını yazmakla görevli olan ve sağımızda ve solumuzda bulunan meleklere ne ad verilir? sınıf defteri oku
Kuşku duymadan  inanma ve bağlanma duygusuna ....................  denir. sınıf defteri oku
Alfabemizde ....... sesli ve ...... sessiz harf vardır.
Yukarıdaki boş bırakılan yerlere sırası ile ne yazılmalıdır?
sınıf defteri oku
Aile bireylerinin yerine getirmesi gereken sorumlulukarı yerine getirmezse ortaya çıkabilecek sorunları yazınız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.4. Sınıfının okul içindeki yerini bulur.
Yönle ilgili; sağında, solunda, önünde, arkasında, altında, üstünde, yanında, karşısında vb. temel kavramlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.2. Sağlığını korumak için alması gereken önlemleri fark eder.
Kişisel temizliğini yapma, mevsime uygun giyinme, meyve ve sebzeleri tüketmeden önce yıkama, spor yapma, bulaşıcı hastalıklardan korunma yolları, akılcı ilaç kullanımı, diş hekimine ve doktora gitmenin gerekliliği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi