"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Arkadaşlarımızla benzer ve ............ özelliklerimiz vardır. sınıf defteri oku
Komşular rahatsız oldukları ................ müziğin sesini kıstık. sınıf defteri oku
Duygu ve düşüncelerimiz arasında ilişki vardır. sınıf defteri oku
Konuşurken ....... sesle konuşmamalıyız. sınıf defteri oku
Ayşe’nin 7 tane oyuncak bebeği vardı. Doğum gününde 6 tane de arkadaşları getirdi. Ayşe’nin kaç oyuncak bebeği oldu?  sınıf defteri oku
Anne, baba ve çocuklardan oluşan aileye çekirdek aile denir. sınıf defteri oku
Aşağıdaki sözcüklerden hangisi yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
Ayçiçeği evde yetiştirdiğimiz bir ev bitkisidir. sınıf defteri oku
"Çevremizdeki insanlara güzel davranmalıyız."
Buna göre görgü kurallarına uymayan sözcük aşağıdakilerden hangisidir? sınıf defteri oku
Ailemizin belirlediği eve giriş - çıkış saatlerine uymalıyız. sınıf defteri oku
Arkadaşlarımızdan bir eşya isterken ........... ifadelerini kullanmalıyız. sınıf defteri oku
84 santimetreye kaç santimetre daha eklersek 1 metre olur? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.2. Aile hayatının önemini kavrar.
Aileyi bir arada tutan değerlerle (sevgi, saygı, bağlılık, merhamet, vefa vb.) aile içi iş birliği ve dayanışmanın aile düzenine katkıları üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.9. İhtiyaç duyduğu durumlarda okul çalışanlarından yardım alır.
Öğretmen, nöbetçi öğretmen, hizmetli ve idari personelden hangi durumlarda izin ve yardım isteyeceği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.1. Sınıf içi tanışma etkinliğine katılır.
Kendini tanıtarak öğretmeniyle ve arkadaşlarıyla tanışır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi