"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Aşağıdakilerden hangisi olumlu bir duygudur? sınıf defteri oku
Bir yılda dört mevsim vardır. sınıf defteri oku
Oyun oynarken kaza olursa ilk önce nöbetçi öğretmene haber vermeliyiz. sınıf defteri oku
Her meslek hayatımızdaki önemli bir ihtiyacı karşılamaktadır. sınıf defteri oku
Hasta olan birisine `Rica ederim.` deriz. sınıf defteri oku
Timsah hem karada hem de suda yaşayabilir. sınıf defteri oku
Kimlik belgemiz .... olduğumuzu gösteren resmi belgedir. sınıf defteri oku
Aile içi kuralları belirlenirken bizde ....... hakkı alıp konuşabiliriz. sınıf defteri oku
Haftada 8 litre süt içen bir bebek, 4 haftada kaç litre süt içer? sınıf defteri oku
Biz insanlar için en korunaklı yer evimizdir. sınıf defteri oku
Sabah yemeği mutlaka yapmamız gereken bir .........   ve .............  denir. sınıf defteri oku
Vücudumuz kirlendiği için ayda bir banyo yapmalıyız. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.5. Temizlik kurallarına dikkat ederek kendisi için yiyecek hazırlar.
Kesici alet, ocak ve fırın kullanmadan hazırlayabileceği yiyecekler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.1. Yaşadığı yeri bilir.
Aile büyüklerinden, yaşadıkları yerin (mahalle/köy/ilçe/il) isimleri, yetiştirilen ürünler vb. belirgin özellikleri hakkında bilgi edinmeleri istenir. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi