"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bitkilerin yaşayabilmesi için ................ ihtiyacı vardır. sınıf defteri oku
Öğretmenim, Atatürk`ün disiplinli ve ....... çalıştığını bunun için başarılı olduğunu söyledi. sınıf defteri oku
Seçme ve seçilme hakkını Atatürk ile kazandık. sınıf defteri oku
Farklılıklara karşı hoşgörülü olmalıyız. sınıf defteri oku
Sorulara cevap vermek için parmak kaldırmalıyız. sınıf defteri oku
420 torba kömürün 20 torbasını koşmuşuna veren Cafer Amca’ ya kaç torba kömür kalır? sınıf defteri oku
365 yapraklı takvimden 355 yaprak kopartılmıştır. Buna göre yeni yıla kaç gün kalmıştır? sınıf defteri oku
Otoparka sabah 82 araç ve öğleden sonra 57 araç park etmiş. Bu otoparka bir günde kaç tane araç park etmiştir? sınıf defteri oku
Cetvel-pergel-iletki gibi ders araç-gereçlerini Türkçe dersinde kullanırız. sınıf defteri oku
Sınıfımızın yerini .......... çizerek gösterebiliriz. sınıf defteri oku
Bahçemizde 18 kiraz ağacı, 16 elma ağacı vardır. Bahçemizdeki ağaç sayısı kaçtır? sınıf defteri oku
Arkadaşımızdan silgisini isterken `Lütfen` demesek bize vermek zorundadır. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.1.6. Bayrak töreninde nasıl davranması gerektiğini kavrar.
Türk bayrağına ve İstiklâl Marşı?na saygı gösterme üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.15. Kullanacağı ders araç ve gereçlerini seçer.
Kullanacağı ders araç ve gereçlerinin doğru ve güvenli taşınması gerektiği üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.3. Ülkemizin genel özelliklerini tanır.
Ülkemizin adı, başkenti, Türk bayrağının şekli ve rengi ile İstiklâl Marşı?nın millî marşımız olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi