"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

12 kilogram çilekten 4 kilogram reçel yapılmaktadır. 24 kilogram çilekten kaç kilogram reçel yapılır? sınıf defteri oku
Kasların kemiğe bağlandığı yerlere .. denir. sınıf defteri oku
Arkadaşımızın konuşması bitmeden bizde konuşabiliriz. sınıf defteri oku
Dört tane ana yön vardır. sınıf defteri oku
Yanlış davranışlar sergilersek herkes bizi sever. sınıf defteri oku
Atatürkün  öğrenim gördüğü okulları kronolojik sırayla yazınız. sınıf defteri oku
Allah`a nasıl yaklaşırız? sınıf defteri oku
4 metrelik yolun 1 metre 50 santimetresini yürüdüm.Geriye kaç santimetrelik yolum kaldı? sınıf defteri oku
Bir günden fazla yapılacak işlerimiz için günlük plan yapmalıyız. sınıf defteri oku
Bir bahçede 368 tane elma ve 197 tane de armut ağacı vardır. Bu bahçedeki meyvelerin sayısı kaçtır?  sınıf defteri oku
Flüt ......... dersinde kullanılan bir araç-gereçtir. sınıf defteri oku
İki gün sonra doğum gününü kutlayacak olan Didar’ın doğum gününe kaç saat kalmıştır? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.13. Okul içi etkinliklerde görev almaya istekli olur.
Belirli gün ve haftalara katılma, kulüp faaliyetlerinde bulunma, okul meclisi çalışmalarına katılma vb. konular üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.7. Kitle iletişim araçlarını kullanırken beden sağlığını korumaya özen gösterir.
Televizyon, telefon, bilgisayar ve modem gibi kitle iletişim araçlarını bilinçli kullanmanın önemi üzerinde durulur. Kitle iletişim araçları kullanırken dikkat edilmesi gereken noktalar ile bu araçların yanlış kullanımının insan sağlığı üzerindeki olumsuz "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.5. Evdeki kaynakları verimli bir şekilde kullanır.
Elektrik, su ve kişisel temizlik malzemelerinin tasarruflu kullanımı üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.8. Okul çalışanlarını tanır.
Okul müdürü, müdür yardımcıları, öğretmenler ve diğer hizmetlerde çalışan kişileri tanıtma üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi