"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Öfkelendiğimizde hep sağlıklı düşünürüz. sınıf defteri oku
“kara“sözcüğü aşağıdaki tümcelerden hangisinde “yer” veya “toprak parçası” anlamındadır ? sınıf defteri oku
Aşağıdaki seçeneklerden hangisinde sesli harflerin hepsi doğru olarak verilmiştir? sınıf defteri oku
Konuşurken karşımızdakinin gözlerine bakmalıyız. sınıf defteri oku
Grup çalışmalarında yapılacak işleri paylaşmak bize zaman kazandırır. sınıf defteri oku
Okulumuzdaki 450 öğrenciden 300 tanesi bahçeye çıkmıştır. Bahçeye çıkmayan öğrenci kaç kişidir? sınıf defteri oku
Şamil arkadaşı ile konuşurken yere bakmalıdır. sınıf defteri oku
Sınıfta koşarken kazara çarptığımız arkadaşımızdan ............. sınıf defteri oku
Çok sevdiği ve uzun süredir görmediği ilkokul öğretmenini gören Şamil`in duygusu ne olabilir? sınıf defteri oku
Kendi başımıza yapamadığımız faaliyetlerde yardım almalıyız.
sınıf defteri oku
12  -  11   -  10  -  9  - ..... -  7
Yukarıda boş bırakılan yere hangi sayı gelmelidir? sınıf defteri oku
1-Çantayı hazırlamak
2- Ders çalışmak
3- Ders programına bakmak

Yukarıdakileri oluş sırasına göre dizersek sıralama nasıl olur? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.1. Aile bireylerini tanıtır.
Aile kavramı açıklanarak anne, baba, kardeş, dede ve nine gibi kişilerin isimleri ve belirgin özellikleri üzerinde durulur. Ailesinde boşanma, ölüm, evden ayrılma gibi yaşantıları olan çocukların bulunduğu sınıflarda kazanım işlenirken duyarlı davranılmal "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.2. Kendisiyle akranları arasındaki benzer ve farklı yönleri ayırt eder.
Öğrencilerin fiziksel özellikleri üzerinde durularak özel gereksinimli bireylerin farkına varma, onların kullandığı cihaz ve protezlere dikkat etme gibi unsurlar da vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi