"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

"Şamil peynir yedi." cümlesinde kaç tane ünsüz ( sessiz) harf vardır? sınıf defteri oku
Ömer Mahmut`un 230 lirası, Eda ve Sima`nın 124 lirası vardır. Ömer Mahmut ile Eda Sima ile paralarını birleştirerek 760 liraya okula bir projeksiyon cihazı almak istiyorlar. Ömer Faruk ile Nur Sima`nın daha kaç liraya ihtiyaçları vardır? sınıf defteri oku
Dünya kendi ekseni etrafında dönmesiyle gece-gündüz oluşur. sınıf defteri oku
" Çocuklar Parkta oynuyorlar. "  Cümlesinde hangi sözcük yanlış yazılmıştır? sınıf defteri oku
İlköğretim haftası, büyük kentlerden küçük köylere kadar, yurdun her yöresinde kutlanır.
İlköğretim çağındaki çocukların okullara karşı ilgisi çekilir. Çocukları çağın gereklerine göre eğitmenin gereği herkese anlatılır. sınıf defteri oku
Marketten aldığımız yiyeceklerde ..... belgesi olması zorunludur. sınıf defteri oku
Herkesin fiziksel özellikleri aynıdır. sınıf defteri oku
Atatürk bize birçok hak ve hürriyet kazandırmıştır. sınıf defteri oku
 Dolaptaki 16 litre sütün 6 litresini içersek geriye kaç litre süt kalır? sınıf defteri oku
Babamızın çocuk iken oynadığı birçok oyun artık oynanmıyor. sınıf defteri oku
Hangisi sadaka-i cariye (sevabı bitmeyen sadaka) değildir? sınıf defteri oku
İyi bir dinleyici konuşmacının sözünü kesmez. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.6.5. Geri dönüşümü yapılabilecek maddeleri ayırt eder.
Plastik, kâğıt, pil, bitkisel yağ ve cam gibi maddeler üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.8. Mevsimlere göre doğada meydana gelen değişiklikleri kavrar.
Mevsimlere göre doğadaki değişiklikler ile bu değişikliklerin bitkiler, hayvanlar ve insanlar üzerindeki etkilerinin neler olduğu üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.1.14. Okulla ilgili olumlu duygu ve düşünceler geliştirir.
Okulun bireysel yaşamına sağlayacağı katkılar (yeni arkadaşlar edinme, oyun oynama, eğlenme, bilgi edinme vb.) üzerinde durulur. Okul korkusu olabilecek öğrencilere karşı duyarlı olunur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.4. Evde aile bireyleri ile iletişim kurarken nezaket ifadelerini kullanır.
Evde aile bireyleriyle iletişim kurarken duygularını, düşüncelerini ve isteklerini nezaket kuralları çerçevesinde uygun ses tonu, mimik ve kelimelerle dile getirmesi üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.5.4.Ülkemizde, farklı kültürlerden insanlarla bir arada yaşadığını fark eder.
Ülkelerinden zorunlu veya isteğe bağlı göç etmiş kişilerden hareketle konu açıklanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi