"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Bir müzeyi, Eylül ayında 347, Ekim ayında ise 351 kişi ziyaret etmiştir. Bu müzeyi toplam kişi ziyaret etmiştir? sınıf defteri oku

diyerek tüm insanlara kucak açan ünlü düşünürümüz kimdir? sınıf defteri oku
Farklılıklara ............. göstermeliyiz. sınıf defteri oku
Gökhan`ın 18 bilyesi var. Murat`ın bilyeleri Gökhan`ın bilyelerinden 8 fazladır. İkisinin bilyeleri toplamı kaçtır? sınıf defteri oku
Hasta olan arkadaşlarımızı ziyaret ederek onlara moral vermeliyiz. sınıf defteri oku
Bahçeye 11 tane karanfil, 9 tane lale, karanfillerden 4 eksik papatya diktik. Bahçeye toplam kaç çiçek ektik? sınıf defteri oku
İlk müslümanlar kimlerdir? sınıf defteri oku
Sınıf başkanını oy kullanarak seçimle belirleriz. sınıf defteri oku
Grup çalışmalarına başlamadan önce mutlaka plan yapmalıyız. sınıf defteri oku
Genellikle akşamları kitap okuyor. Yukarıdaki altı çizili kelime yerine aşağıdakilerden hangisi yazılırsa anlamı değişmez? sınıf defteri oku
Evimiz sokağın mahalle başındaydı.
Yukarıdaki cümlede anlamı bozan kelime hangisidir ?
sınıf defteri oku
Malzeme eksik olduğu ............  işçiler tatil etti. sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.2.3. Evinin yerini tarif eder.
Evinin yanında, karşısında, önünde, arkasında, sağında ve solunda neler olduğu ele alınır. Öğrencinin ev adresi ve velisinin telefon numarasını yazılı olarak yanında bulundurması ve bu bilgileri kimlerle paylaşmasının güvenli olacağı vurgulanır. Öğrenme o "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.6.4. Doğayı ve çevresini temiz tutma konusunda duyarlı olur.
Doğayı ve çevreyi temiz tutmak için gerekenlerin yapılması ve bu konuda çevredekilerin nezaket kuralları çerçevesinde uyarılması üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.6. Yemek yerken görgü kurallarına uyar.
Okulda yemeğini yerken temiz bir şekilde üstüne dökmeden yeme, ayakta yemek yememe, ağzında lokma varken konuşmama ve peçete kullanma gibi hususlar üzerinde durulur. İhtiyacı kadar yemek yeme, ekmek ve yiyecek israfını önleme konuları vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.7. Kendisi için güvenli ve güvensiz alanları ayırt eder.
Güvensiz alanlar olarak asansör ve merdiven boşluğu, balkonlar, binaların bodrum katları, inşaat alanları, su kanalları, çukurlar, su birikintileri ve süs havuzları gibi alanlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi