"Yenilenen müfredata göre kazanımlar ve sınıf defteri güncellenmiştir."

İçerikler ve Sorular

Doğum günleri  arkadaşlarımızla kutladığımız ....... günlerdir. sınıf defteri oku
Tekrarlayan trafik cezalarım o kadar çoğalmıştıki yetkililer para cezasıyla beni yola getiremeyeceğini anladıklarından ehliyetimi bir süreliğine almışlardı. Bu süre içinde araba kullanmam kesinlikle yasaktı.
 Yukarıda verilen hikayenin ana fikri nedir sınıf defteri oku
Cebimde 16 liram var. Abimin parası, benim paramdan 4 lira eksiktir.İkimizin toplam kaç lira parası var? sınıf defteri oku
Kutup yıldızı her zaman ............ gösterir. sınıf defteri oku
Berat sınıfı süslemek için 5 deste bayrak aldı. Berat’ın aldığı bayraklar kaç tanedir?  sınıf defteri oku
sınıf defteri oku
Ağaçların .........  yönü yosun tutar. sınıf defteri oku
Kabir hayatında insanları sorgulamakla, onlara belli sorular sormakla görevli olan melekler aşağıdakilerden hangileridir? sınıf defteri oku
Okul ve sınıf eşyalarını özenli kullanmalıyız. sınıf defteri oku
“kara“sözcüğü aşağıdaki tümcelerden hangisinde “yer” veya “toprak parçası” anlamındadır ? sınıf defteri oku
Hac ibadeti yapılışı yönünden nasıl bir ibadettir? sınıf defteri oku
Müslümanlar bu sözün mutluluğunu ve sevincini yaşamak için nereye giderler? sınıf defteri oku

Sınıf Defterim

Amacımız okullarda öğretmenlerin hergün öğrencilere anlattığı ders konularını yada kazanımları yazdıkları resmi belge olan sınıf defterini öğretmenlerin kolayca doldurmalarını sağlamaktır. Öğretmenlerin iş yükünü biraz hafifletmek ve onlara yardımcı olmak için bu projeyi tasarladık. Bu konuda bize destek olmak isteyenler iletişim kısmından bizimle irtibata geçebilirler. Bu proje ile öğretmenler sınıf defterilerini kolayca doldurabilirler. Kazanımları yazmak çok kolay olacaktır.
Sınıf defteri
projesi Yakup AYDEMİR tarafından 2011 yılında Yenilikçi Öğretmenler formu için hazırlanmıştır.

Öğretmene Notlar

" HB.1.5.6. Bayram, kutlama ve törenlere katılmaya istekli olur.
Millî ve dinî gün ve bayramlar ile bunlar için yapılan hazırlıklar üzerinde durulur. Bayram, kutlama ve törenlerin önemi vurgulanır. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.3. Okula geliş ve okuldan gidişlerde trafik kurallarına uyar.
Karşıya geçme, yaya kaldırımı olan ve olmayan yerlerde yürüme ve yaya olarak trafikte görünürlükle ilgili önlemleri alma üzerinde durulur. Trafik işaret levhaları (dur, geç, yaya geçidi, dikkat, okul geçidi, bisiklet giremez gibi çocuğun yaşamıyla doğruda "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.3.1. Kişisel bakımını düzenli olarak yapar.
El, yüz yıkama ve dişleri tekniğine uygun olarak fırçalama, saç tarama, günlük kıyafetlerini giyme ve özenli kullanma ile kişisel bakımda sürekliliğin sağlanması gerektiği üzerinde durulur. Kişisel bakımını yaparken kaynakların verimli kullanılması gerekt "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.4.2. Okula geliş ve okuldan gidişlerde insanların trafikteki davranışlarını gözlemler.
Trafik kavramından hareketle kendisinin ve başkalarının trafikte doğru ve yanlış yaptığı davranışlar üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi

" HB.1.2.6. Gün içerisinde neler yapabileceğini planlar.
Oyun oynama, ders çalışma, dinlenme, uyuma, beslenme, ailesi ve arkadaşlarıyla birlikte nitelikli zaman geçirme ile kitle iletişim araçlarını kullanma gibi işlere ayrılan süre üzerinde durulur. "

YAKUP AYDEMİR, Hayat Bilgisi